• Mussann

De är något konstigt med min kropp ..gravid??

Hej! De är något konstigt med min kropp alltså . Den 12/6 hade jag första dagen mens som slutade den 17/6 så jag skulle haft ägglossning den 26-27 juni.. Nu är de den 5 juli och jag fick en blödning den 2 juli. Bara sådär svagt brun rosa på pappret . Kände ingenting? Beukar ofta ha världens mensverk och ont i brösten dessutom kom mensen väldigt för tidigt ? Jag skulle egentligen inte ha mens förrän om ca 1 vecka -10 dagar.. Kan detta va nidblödning eller sen befruktning? Alltså dessa blödningar fortsätter men dem är fortfarande sparsamma! Den fyller inte en tampong i mellan storlek och jag behöver bara ta lite papper, de kommer bara när jag torkar mig. Idag , nu ikväll fick jag int i brösten också . Blir inte klok! Kan tillägga att jag har världens halsbränna också och sura uppstötningar ..

Vad tror ni?

Längtan efter en liten
  • Svar på tråden De är något konstigt med min kropp ..gravid??
  • Mussann

Dessa " blödningar" varierar mellan mörkröda , ljusröda, bruna men är alltid vattniga och tunna som vatten inte tjock som den alltid annars är . Tog ett test och de va negativt men tänkte om de va så att jag hade äl senare än tänkt och då blev befruktar eller att detta är nidis . Förviraaaaad

Svar på tråden De är något konstigt med min kropp ..gravid??