• idaaa93

jag blir galen! nån mer som har varit med om saman?

jag blir galen snart. skulle behöva veta om.nån mer varit i samma sits. jag har pcos. har mens varje månad. o de har varit ett helvete att hålla på o räkna ut min exakta mens cykel. men har kommit fram till att jag har mellan 44, 58 o tom. 62 dar emellan. och nu har jag fortfarande inte fått någon mens. jag är på bim+13 idag. tog ett test men va negativt. har inte varit så duktig med att hålla koll på min ägglossning heller :/ men om jag haft ägglossning så skulle de ha skett runt 15 o 16 juni.

Är de nån mer som varit med i samma o ändå varit gravid? man blir ju galen av och inte veta. om jag nu inte är gravid så vill man ju bara att mensen ska komma...

• Svar på tråden jag blir galen! nån mer som har varit med om saman?
  • Cyanea

Jag har inte PCOS men har försökt få barn lång tid innan det blev något. För oss är det spermierna som är problem. Det hände vissa cykler att mensen blev sen eller uteblev men det var aldrig graviditet. Det känns inte som att du haft ägglossning om du gått så länge utan plus. De som får sena plus brukar få det på grund av att de ägglossat senare än de tror, det är ytterst ytterst ovanligt att plussa långt efter man blivit gravid. 

Det är förstås möjligt att du haft sen ägglossning och att du plussar senare. 

Hoppas förstås att du snart får plus på stickan. Lycka till!

• idaaa93
    Cyanea skrev 2016-07-12 19:40:29 följande:

Jag har inte PCOS men har försökt få barn lång tid innan det blev något. För oss är det spermierna som är problem. Det hände vissa cykler att mensen blev sen eller uteblev men det var aldrig graviditet. Det känns inte som att du haft ägglossning om du gått så länge utan plus. De som får sena plus brukar få det på grund av att de ägglossat senare än de tror, det är ytterst ytterst ovanligt att plussa långt efter man blivit gravid. 

Det är förstås möjligt att du haft sen ägglossning och att du plussar senare. 

Hoppas förstås att du snart får plus på stickan. Lycka till!

okej. ja jo jag har misstänkt att jag kanske kan haft ägglossning ing sent. har haft lite symtom på de

tack så mycket!
Svar på tråden jag blir galen! nån mer som har varit med om saman?