• Alinnea

Fler blivande mammor i Gbg-området

Hej! Är 35 år och gravid i v. 14 med första barnet :) Skulle vara roligt att få kontakt med andra blivande mammor i samma situation, gärna i Göteborg eller i närheten! Att dela erfarenheter med och ses och hitta på saker om det känns kul ???? Är bl a lite sugen på att börja på gravidyoga till hösten, om det är någon annan här som är sugen på att hänga på?!

• Svar på tråden Fler blivande mammor i Gbg-området
  • MajaEvelina

Hej! Jag vill gärna gå med i FB gruppen! Har BF januari 17 och söker blivande mammor att bolla med :). Hur ska jag hitta gruppen nu när den verkar va hemlig?

• TrippleM
    MajaEvelina skrev 2016-08-16 22:05:57 följande:

Hej! Jag vill gärna gå med i FB gruppen! Har BF januari 17 och söker blivande mammor att bolla med :). Hur ska jag hitta gruppen nu när den verkar va hemlig?

Lägg till mig som vän på fb så lägger jag in dig i gruppen.

Martina Olsson (profilbild med mörkt hår och röda läppar)
  • Haren88

Hej! Går också gärna med i gruppen om det går bra!? Väntar första barnet med BF 17/1 nästa år

• cutepoison
    Sagast skrev 2016-08-08 19:43:06 följande:

Hur har det gått?! Har du fått bebisen än?!

Hej! En liten uppdatering. Vi fick en son den 11 augusti. Det var en jobbig förlossning. Jag hade gått över tiden 2 veckor så blev igångsatt. Hade värkar 16 h och var helt öppen men han hade svalt fostervatten så hans hjärtljud gick upp samtidigt som jag fick feber så det blev akut kejsarsnitt. Vi mår bättre dag för dag men har det fortfarande lite kämpigt i och med att han gått ner en massa i vikt etc. Jag kommer nog inte vara så aktiv här och ser också att de flesta inte ska ha barn än på ett tag men önskar er all lycka till! :) 
  • Eili
    cutepoison skrev 2016-08-21 17:04:25 följande:
    Hej! En liten uppdatering. Vi fick en son den 11 augusti. Det var en jobbig förlossning. Jag hade gått över tiden 2 veckor så blev igångsatt. Hade värkar 16 h och var helt öppen men han hade svalt fostervatten så hans hjärtljud gick upp samtidigt som jag fick feber så det blev akut kejsarsnitt. Vi mår bättre dag för dag men har det fortfarande lite kämpigt i och med att han gått ner en massa i vikt etc. Jag kommer nog inte vara så aktiv här och ser också att de flesta inte ska ha barn än på ett tag men önskar er all lycka till! :) 
    Grattis till sonen :)
  • Zazza79

Hej ;)

Är 37 o bor i Mölndal, väntar mitt första i slutet av januari ;)

Skickar ett meddelande till TrippleM

• Melwinsmamma87

Hej! Bor också i Gbg väntar mitt andra barn en tös jan 2017:)! Har sedan tidigare en son 2 år och en bonus son 6 år. Hade också gärna gått med i fb gruppen:)

• Eva S

Så glad över att jag hittade den här tråden! Jag är 28 år, väntar mitt första barn i december och ska i höst flytta till Kärrdalen. Vill gärna gå med i FB-gruppen, jag kontaktar dig TrippleM. :)

• Bobidoap

Jag har också skickat ett meddelande och en vanförfrågan! 

26 år, bor i göteborg och har bf den 2/1!

• Lovisaann

Hej!

Jag vill också jättegärna gå med i gruppen, hur gör jag?

Jag är 25 år och bor i göteborg och har BF 5 januari!

• missLolo

Hej. Hoppar in i tråden. Är 36 och i v 20 väntar första barnet. Allt är så spännande och overkligt och fantastiskt på samma gång. Har ni känt rörelser än?

• fernandasmamma
    missLolo skrev 2016-09-21 11:05:52 följande:

Hej. Hoppar in i tråden. Är 36 och i v 20 väntar första barnet. Allt är så spännande och overkligt och fantastiskt på samma gång. Har ni känt rörelser än?

Hej och grattis till graviditeten
    Vad spännande med första barnet

Jag är i vecka 23 och det är mitt andra barn och min sambos första, jag har en dotter sen innan..
    Jag är 32 år..
    Jag har börjat känna starkare rörelser nu, moderkakan är i framvägg så har mest känt fladder innan..
  • missLolo
    fernandasmamma skrev 2016-09-21 11:17:26 följande:

Jag är i vecka 23 och det är mitt andra barn och min sambos första, jag har en dotter sen innan..

Jag är 32 år..

Jag har börjat känna starkare rörelser nu, moderkakan är i framvägg så har mest känt fladder innan..

Tack! Grattis själv =)

Samma här moderkakan i framvägg så känner lite bubbel när jag ligger helt still ibland. Inte mer än så,men får väl vänta några veckor till.

Är ni mer aktiva i fb gruppen? Får man hänga på där, eller det fullt?
  • missLolo

Jag är 32 år..

Tack! Grattis själv =)

Samma här moderkakan i framvägg så känner lite bubbel när jag ligger helt still ibland. Inte mer än så,men får väl vänta några veckor till.

• missLolo

Jag är 32 år..

Tack! Grattis själv =)

• fernandasmamma
    missLolo skrev 2016-09-21 15:47:03 följande:
    Tack! Grattis själv =)

Tack
    Nej, jag är inte med i facebookgruppen, har inte lyckats hitta den när jag gick in på länken..
    Så jag är enbart med här och skriver
  • blomstertjejen

Hej!

Jag är 37 år och gravid med första barnet. Bor också i Göteborg och vill gärna vara med i gruppen.

Är nu i v 21 och bf är i början av februari.

Svar på tråden Fler blivande mammor i Gbg-området