• Tallman

Påkommen Med Hasch

Hej!
    Jag och min polare rökte på i helgen, det var hans första gång medans det var min fjärde-femte gång. Vi satte oss på ett ställe där vi vet att det aldrig är folk, detta stället är en gammal lekpark en bit in i en skog. När vi rökt den första spliffen så sätter vi oss på ett par gungor och bara chillar. Helt plötsligt kommer det in en gubbe (50-år kanske) som vi vet bor utanför skogen, vi vet vem han är och han vet vilka vi är. Vi bor i en liten håla i Blekinge... Han har med sig en hund in och går in vid lekparken och närmar sig oss, min kompis blir lite nojjig men jag säger att det inte är några problem. Jag hade fem minuter innan slängt det som var kvar av jointen, vilket bara var filtret, i skogen. (En bra bit in bland buskar/högt gräs...) Han går med hunden längs med skogskanten och sen, en tre-fyra meter bort ifrån där jag slängt den kör han ner handed och luktar. Då blir till och med jag lite nojjig och så går vi där ifrån. Vi gick hem och spelade medans vi satt och nojja. Behöver vi vara oroliga över något? 
  • Svar på tråden Påkommen Med Hasch
  • Tallman

Men tror du han kommer göra någon stor grej av det? Har ju "känt" han sen jag var en liten grabb. Vad kan hända?

• Långbenopluto
    Tallman skrev 2016-07-17 22:43:54 följande:
    Men tror du han kommer göra någon stor grej av det? Har ju "känt" han sen jag var en liten grabb. Vad kan hända?
    Det spelar väl ingen roll att du har känt honom länge, det är en olaglig grej och det anser uppenbarligen även han.

Ska man kunna göra olagliga saker bara för man känner folk?
  • Tallman

Nej, absolut inte så jag menar! Det är väl klart att det inte gör det mer rätt även om jag känner han. Men, han har ju inga "bevis" på att vi gjort det. Vad kan hända? Han kom ju inte bokstavligt på oss röka, det tog ju en fem-tio minuter...

• Ascendere

Fan vad snåla ni var som inte bjöd gubben!
    Varför skulle man inte kunna uppskatta lite ganja bara för att man är en gubbe med hund, liksom?

• Ascendere
    MissHelene skrev 2016-07-19 23:28:24 följande:

Han tycker nog mest det är tragiskt att ni väljer brunt framför grönt^^

Exakt, hur kan man göra det liksom?
    Att ni bor i en håla är ingen ursäkt, ni har väl Internet för tusan?
    Skärning ungdomar!
    ;) 
  • Tallman

Haha! Har aldrig testat grönt, vill det dock! Men tror ni det är lugnt eller?

• MissHelene
    Ascendere skrev 2016-07-19 23:35:00 följande:
    Exakt, hur kan man göra det liksom?
    Att ni bor i en håla är ingen ursäkt, ni har väl Internet för tusan?
    Skärning ungdomar!
    ;) 
    Ha ha! Menart :D
  • Ove K

Klart du inte ska vara orolig homeBOI du kickar en fet vad är de väl för fel på de va? olagligt att inneha lagligt att vara påverkad. TACK FÖR MIG.
    (snälla rösta upp mitt svar)

Svar på tråden Påkommen Med Hasch