• Eemmyy12

BF Oktober 2016 runt Borås.

Hej!

Jag är gravid med mitt första barn som har BF den 12 Oktober. Jag vill gärna prata med fler som går igenom samma sak eller som bor i närheten och vill ha baby-date framöver :D

Jag är själv 25 år men fyller 26 i år, bor i Borås med min sambo. Jag älskar inredning, sport och träffa folk och prata massa strunt! 

Vem är du? 
    Vad går du/ni igenom? 
    Finns det aktiviteter under graviditeten som yoga eller andra kurser man kan gå i närheten?

• Svar på tråden BF Oktober 2016 runt Borås.
  • Eili

Hej, jag bor visserligen en bit från Borås, närmare bestämt i Kungälv. Är 29 år och väntar första barnet 18 oktober :)

• Eemmyy12
    Eili skrev 2016-07-18 12:34:26 följande:

Hej, jag bor visserligen en bit från Borås, närmare bestämt i Kungälv. Är 29 år och väntar första barnet 18 oktober :)

Vad roligt, inte så långt emellan oss då! :)
    Hur har du mått/mår du och hur har din graviditet sett ut?
  • Eili
    Eemmyy12 skrev 2016-07-18 19:23:52 följande:

Vad roligt, inte så långt emellan oss då! :)

Hur har du mått/mår du och hur har din graviditet sett ut?

Jag har mått mestadels bra. Lite foglossning och graviddiabetes men annars bra.

Du då?
  • Eemmyy12
    Eili skrev 2016-07-18 19:25:36 följande:
    Jag har mått mestadels bra. Lite foglossning och graviddiabetes men annars bra.

Du då?
    Jag har känt lite foglossning men då har jag verkligen gått jättelångt och inte lyssnat riktigt på kroppen under semestern. Jag har mått bra men haft svårt att identifiera mig med graviditeten och komma in i den stora förändringen men nu är det mycket bättre :) Tur man har 9 månader på sig att hinna förbereda sig! 
  • Eili

Har knappt fattat än att jag är gravid :P Trots att bebis håller på att böka runt mest hela tiden ;)

• Eemmyy12
    Eili skrev 2016-07-19 07:51:10 följande:

Har knappt fattat än att jag är gravid :P Trots att bebis håller på att böka runt mest hela tiden ;)

Haha, jag håller med dig ;) Min sambo har inte förstått än men det är ju inte helt konstigt som inte "alls" är delaktig. 
    Hur har din partner tagit det?
  • Eili

Haha, jag tror att han nästan har fattat det mer än mig. Han är väldigt omtänksam både mot mig oj bebisen. Ligger ofta och pratar med magen :) Han är lite avis på att jag får känna allting och skulle gärna ta över att vara gravid, speciellt när det är jobbigt för mig :)

• Elinaee

Hej ??

Vad roligt att jag hittat denna tråd, jag och min sambo väntar vårt första barn i slutet på september, kan ju lika gärna bli oktober (hoppas inte dock????)

Jag är 23 och bor i Borås sedan 7 år tillbaka, och det vore så kul att följas åt och dela tankar osv ??

/ Elina

• Elinaee

Oj, såg att emojisarna på iPhone blev frågetecken i detta forum.. :o

Det ska alltså inte va frågetecken utan smilisar :)

Svar på tråden BF Oktober 2016 runt Borås.