• Visby1991

Blödning v 27

Hej på er!
    Nu är de så att min moderkaka ligger väldigt lågt vilket innebär att jag blöder väldigt lätt och med jämna mellanrum, vilket jag tycker är enormt påfrestande.

Vaknade imorse och då blödde det, typ en blodaktig flytning när jag torkade mig. Ringde förlossningen under förmiddagen och fick tid 15.30. Var där och fick först ligga en stund så de kunde kolla hjärtljudet på lilla tjejen - vilket inte var några konstigheter. Var på toa o blödde då ingenting men läkaren ville göra en undersökning - inget blod men gjorde både vaginalt och vanligt ultraljud och inget visade något konstigt alls. Förutom då att moderkakan ligger väldigt lågt men det visste vi ju..
    Så dom skickade hem mig och allt kändes bra.

Nu nyss när jag var på toa så blöder de en hel del - vad tusan ska jag göra....?? Känner ju hur hon rör sig där inne så hon verkar ju må bra fortfarande iaf!

• Svar på tråden Blödning v 27
  • vickan5st

Ring igen , det skadar välinte. Jag blödde ganska mkt i v 30 med min son och fick ligga kvar en stund och fick bricanyl . Tror stressen gav mig värkar..det avtog och allt blev bra. kom i 40+1. Jag hade ringt om det fortsatt

• vickan5st

Ring igen , det skadar välinte. Jag blödde ganska mkt i v 30 med min son och fick ligga kvar en stund och fick bricanyl . Tror stressen gav mig värkar..det avtog och allt blev bra. kom i 40+1. Jag hade ringt om det fortsatt

Svar på tråden Blödning v 27