• Mona85

Kunde inte se kön pga navelsträng

Vart på RUL och hade sett fram emot att få veta vad det blir för kön på andra barnet, för det praktiska samt för att fundera på namn ????

Hon försökte flera gånger men sa att navelsträngen låg mellan benen hela UL, även när hon tittade underifrån (men sa ändå, nu kanske ni inte ska kolla) men i slutändan fick vi inget veta.

Har en son sen tidigare, 5 år.

Graviditeterna har skilt sig åt då jag endast vart trött denna gång samt sugen på frukt, typ melon och ananas (tror egentligen inte på sånt förra gången kräktes jag fram till v 18 ungefär, hormonrad upp till ovanför naveln, ingen nu. Mer sur denna gång haha

Fick dessutom dåliga bilder då barnet inte låg stilla och hade händerna för ögonen mestadels.

Något förslag på vad det kan tänkas vara? ????

• Svar på tråden Kunde inte se kön pga navelsträng
  • mammalovis

Ja, antingen en pojke eller flicka ... Nä, skämt åsido. Vår första gemensamma vände rumpan till på ultraljudet, så jag slapp se och sambon som ville lyckades inte. Andra barnet såg han tydligt, jag brydde mig inte, men precis som du har jag trott mig veta kön ändå och haft rätt. Jag hade mer tydligt illamående med flickorna och mer akuta kväljningarna med pojken. Sedan är ju ett rul inte 100%-igt ändå, så på ett vis spelar det ju ingen roll då en del då ställt in sig och fått "fel" kön.

• Mona85

Hoppas verkligen det är antingen eller Blev snuvad av bebis när vi äntligen bestämde oss för att faktiskt kolla!

Vi blir lika glad för vilket som hur som helst

mammalovis skrev 2016-07-22 20:42:48 följande:

Ja, antingen en pojke eller flicka ... Nä, skämt åsido. Vår första gemensamma vände rumpan till på ultraljudet, så jag slapp se och sambon som ville lyckades inte. Andra barnet såg han tydligt, jag brydde mig inte, men precis som du har jag trott mig veta kön ändå och haft rätt. Jag hade mer tydligt illamående med flickorna och mer akuta kväljningarna med pojken. Sedan är ju ett rul inte 100%-igt ändå, så på ett vis spelar det ju ingen roll då en del då ställt in sig och fått "fel" kön.

Svar på tråden Kunde inte se kön pga navelsträng