• Rouge

någon som blött mycket i v 3 och ändå vart gravid?

Som rubriken lyder, har någon vart gravid trots rikligt blött i flera dagar?

Hoppas men tror jag precis hade en missfall.

• Svar på tråden någon som blött mycket i v 3 och ändå vart gravid?
  • Ellie

I v 3 är man ju knappt gravid än. Det är väl vanlig mens då?

• Rouge
    Ellie skrev 2016-07-25 12:46:42 följande:

I v 3 är man ju knappt gravid än. Det är väl vanlig mens då?

Tog clearblue med vilken vecka man är i. Då är man gravid! Annars vanliga sättet att räkna på enligt sista mensen var jag ca 7 v
  • LillaJag06

Är du i vecka 7 och blöder väldigt mycket kan det vara missfall men för att veta säkert behöver du nog gå och få ett vul.

• Carambolan

Har du blött riktligt i flera dagar (som mens) är det med största sannolikhet ett missfall. Sent i graviditeten finns det mycket annat som kan blöda utan att nåt går fel, men i vecka 3-7 har du inte riktigt samlat på dig så mycket annat att blöda ut.

• BjörkW

Jag blödde i två dagar i v 3 men är fortfarande gravid och är nu i v 12 :)

• 10oktober

Rouge, hur har det gått för dig? Jag är i vecka 6 (trodde jag, men gyn sa idag att jag kanske är tidigare i graviditeten) och har blött i 5 dagar. Gyn kunde dock inte konstatera missfall idag. Ska på återkontroll på torsdag och får svar på om det är missfall eller ej.

• Rouge
    10oktober skrev 2016-08-09 17:21:17 följande:

Rouge, hur har det gått för dig? Jag är i vecka 6 (trodde jag, men gyn sa idag att jag kanske är tidigare i graviditeten) och har blött i 5 dagar. Gyn kunde dock inte konstatera missfall idag. Ska på återkontroll på torsdag och får svar på om det är missfall eller ej.

Det var tyvärr missfall.
    Hur gick det för dig?

Vi försöker igen nu.
  • 10oktober
    Rouge skrev 2016-08-12 22:04:01 följande:

Det var tyvärr missfall.

Hur gick det för dig?

Vi försöker igen nu.

Samma här. Eller ja, en olokaliserad graviditet, så förmodligen en utomkveds som har löst sig själv. Men ska tillbaka på tisdag för nya prover. Börjar känna mig som en nåldyna!

Vi försöker igen så snart min mens kommer tillbaka. Lycka till med era försök!
Svar på tråden någon som blött mycket i v 3 och ändå vart gravid?