Vad gäller (pengarna tillbaka)?
För tre veckor sedan unnade jag mig en fransförlängning (stoooort misstag). Det kostade drygt 900kr. Jag hade kollat upp salongen innan å den hade enbart bra betyg. Dock anade jag lite ugglor i mossan när det bara tog drygt 1h att sätta fransarna. I telefon hade hon sagt 2h.
Nåväl, dagen efter vaknade jag å fransarna var överallt utom där de skulle vara. Ringde tjejen och berättade och bad om att få komma tillbaka på stört. Hon blev lite sur å sa att hennes lim nog var gammalt och att hon inte arbetade helg. Skulle höra av mig på måndag. Ringde på måndag å fick en tid. Blev att åka tillbaka å fixa fransarna. Än en gång ramlade de av (nej jag är inte slarvig). Fick ny tid för helt nytt set men tjejen avbokade någon timma innan å undrade om jag kunde komma nästa vecka. Då sa jag att jag ville ha pengarna tillbaka å hon svarade att det skulle jag få. Hon skulle swisha till mitt nummer. Nu har det gått några dagar och fortfarande inga pengar. Nu svarar hon dessutom inte...va sjutton ska/kan jag göra??