Dagis bytte inte blöja på hela dagen
Lämnade dottern strax före 7.00 på morgonen hämtade strax efter 16.
När jag lyfter upp dottern märker jag att hon är rätt blöt i bak, lyfter på klänningen och ser att hon fortfarande har morgonblöjan hon fick 6.30.
Blir irriterad och stängningspersonalen tar det på största allvar och ska ta upp det med ansvarig lärare.
Jag kommer och lämnar dottern, då en lärare sur och arg kommer fram och säger din dotter kollades igår hon gick inte med blöt blöja hela dagen, då fråga jag (då vi använder pampers vilket dagis inte gör) hur det kom sig att blöjan va den samma som på morgonen och vägde 3 kg.
Då börjar hon lika aggresivt och otrevligt tala om vilken dålig dag hon hade haft mm. Då kände jag sådant obehag att jag vände och va på väg ifrån förskolan med min dotter när en annan lärare kommer ifatt och verkligen ber om att få ta hand om min dotter ber om ursäkt trots att hon inte hade med saken att göra, hon förstår mig och säger att hon och en annan lärare som jobbat ska på dotterns avdelning ska ta huvudansvaret för henne om jag vågar lita på henne. jag sa att jag absolut inte vill att den andra kvinnan har hand om min dotter, eftersom hon attackera mig utan att jag sagt hej ens och av ingen anledning var ju hon som inte skött sig.
När jag kom till förskolan och hämta igår så visade sig att hon bytt avdelning temporärt tills hennes ordinarie lärare är på plats. Blev glad att dom tog mig på allvar.
Den ansvariga läraren har inte återkommit med ursäkt rörande blöjan eller beetendet mot mig.
vad skulle ni göra i min sits kan man göra något?