• Test14

Bilder på cb som varit svaga o visat sig vars en gravidetet tack;)

Snälla,varit så mycket spök med cb,nu to jag ett i miste som är megasvagt blått positivt/spök. Stackare än igår men inte mycket! Kan ni snälla hjälpa mig? Fick svagt positivt på billiga tester för 2 fagar sen,

Tack på förband

• Svar på tråden Bilder på cb som varit svaga o visat sig vars en gravidetet tack;)
  • Anonym (Varför)

[quote=76839929][quote-nick]loloo skrev 2016-07-30 04:38:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Negativt

• Anonym (Positivt cb)

Detta var positivt. Tog cb digitalt 2 dagar senare dom visade gravid 1-2????
  • Test14

Såg ju ut som mitt och ni som blivit frustrerade över mig ska veta att jag jag var gravid men fick MA.

I mima förra trådar detta året trodde sjukhuset att det var ett c,opererades men fann inget,veckan efter såg man en normal gravidetet i livmodern som tyvärr lädde till missfall,troligen pga operationen,

Vill inte alls verka löjlig eller få medhåll men detta är ett diskutionsforum och då diskuterar man. Jag såg att mitt test var för starkt för spök men mär man sitter ensam så är det skönt att ha någon att bolla med.

Det är trots allt något stort att bli gravid och många inkl mig själv har kanske jobbiga erfarenheter bakom sig.

Sen så tycker jag att cb blivit opålitliga,vilket oxå får en tveksam. Så nej jag behöver ingen samtalskontakt...

Lycka till alla med era försök och funderingar!

• Anonym (Cb positivt?)

Snälla är 19 år..

Vad tror ni om detta?

Första igår kväll,andra på morgonen står O och T.

Så tacksam för snabba svar!

• Cyanea
    Anonym (Cb positivt?) skrev 2016-08-04 12:56:22 följande:

Snälla är 19 år..

Vad tror ni om detta?

Jag ser inget plus på något av dem, de ser negativa ut. 
  • Anonym (Harredanplussat)
    Anonym (Cb positivt?) skrev 2016-08-04 12:56:22 följande:

Snälla är 19 år..

Vad tror ni om detta?

Tycker det andra testet har ett jävligt svagt plus men svagt.
  • Anonym (Cb positivt?)

Vad tror ni om detta ? Bim-1,illamående,halsbränna..

Så tacksam för svar då jag äter mediciner och ja,jag ska bekräfta snarast hos BM men är såå nyfiken!!

• frestelsen
    Anonym (Cb positivt?) skrev 2016-08-29 10:24:50 följande:

Så tacksam för svar då jag äter mediciner och ja,jag ska bekräfta snarast hos BM men är såå nyfiken!!

Ser ut som ett plus:)
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Cb positivt?) skrev 2016-08-29 10:24:50 följande:

Tycker det ser positivt ut!
Svar på tråden Bilder på cb som varit svaga o visat sig vars en gravidetet tack;)