Holma skrev 2016-07-29 16:45:42 följande:
Windows 10 är totalt väderlöst så ta inte ner det
Tråkigt du har såna problem med Win 10. Har själv uppgraderat nu och allt verkar funka fint.
Hoppas du får ordning på ditt!

Lottalottas2 skrev 2016-07-29 16:52:58 följande:
Har du det nedladdat borde det inte vara något problem.
Lottalottas2 skrev 2016-07-29 18:43:54 följande:
Ja, det borde vara så.
Jag kan ju inte garantera något men har du det nedladdat så... hoppas det funkar!
Jag uppdaterade också från W8.1 och är jättenöjd!
Jag hann uppdatera under kvällen och va jag kan se funkar allt som det ska. Känns bättre än Win 8 som sagt. Mer klassiskt upplägg och startmenyn ftw. Win 8 va ju bara weird enligt mig. Särskilt som min dator inte har touch skärm och jag kör iOS i mina mobila enheter och inte Windows.
MEN skulle däremot uppgradera föräldrarnas laptop från Win 7 till Win 10 och trots jag körde igång långt innan midnatt funkade de inte. Den fastnade på nedladdningen...skit. :/
Tack för du hjälpte mig!

Win 10 har ju variant av startmenyn MEN om jag inte blir nöjd med den ska jag testa ditt tips. Tack!

driver28 skrev 2016-07-29 21:01:33 följande:
Jag skulle uppgradera. Gör du det är du säker på att du fått den. Är du inte nöjd eller något program inte fungerar kan du inom 30 dagar backa tillbaka till föregående Windows utan att förlora filer.
Dunnit! Tack för ditt råd!

Petite Chérie skrev 2016-07-30 01:38:38 följande:
Som sagt, windows säger att uppdateringarna för windows 7 inte kommer upphöra förrän 2020. Efter det så föreslår jag att du skaffar ett nyare OS.
Fixade ju min egen laptop men misslyckades med föräldrarnas. Det fastnade på nedladdningen...
Dom har Win 7 i sin och om det kommer fortsätta uppdateras fram till typ 2020 e det goda nyheter för dom. Förmodligen byts datorn ut innan dess anyway.