• Anonym (Jönsen)

Vilken är din sexuella läggning?

Bara nyfiken på hur uppdelningen ser ut här på familjeliv Skål

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är din sexuella läggning?
  • Aniiee

Annan. Tack för att jag fick rösta.....

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Anonym (Tjej)
    Aniiee skrev 2016-08-11 21:25:38 följande:

Annan. Tack för att jag fick rösta.....

Vilken annan?
  • Anonym (Jönsen)

Jag valde att inte ta med pansexuell, ber om ursäkt ifall någon tycker det var hemskt gjort.

Tog med de fyra som brukar nämnas. Den ena, den andra, båda eller ingen.

• Anonym (Tjej)

Är man pansexuell kan man ju välja bisexuell? Jag är förmodligen pan- och demisexuell men säger bisexuell ändå så folk ska förstå.

• Anonym (Jönsen)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-08-11 22:21:52 följande:
    Är man pansexuell kan man ju välja bisexuell? Jag är förmodligen pan- och demisexuell men säger bisexuell ändå så folk ska förstå.
    Det var mest därför jag valde att inte ta med den, jag tycker det är för likt bisexualitet för att vara med i en kort röstningsgrej som denna.

Men ja, ber om ursäkt ifall någon blev sårad.
  • Stolt Farsa

Klassisk heterosexuell

• Aniiee
    Anonym (Jönsen) skrev 2016-08-11 22:12:58 följande:

Jag valde att inte ta med pansexuell, ber om ursäkt ifall någon tycker det var hemskt gjort.

Tog med de fyra som brukar nämnas. Den ena, den andra, båda eller ingen.

Hemskt? Nej. Kanske lite obildat, om man tror att bisexuell och pansexuell är samma sak, men det verkar du inte göra.
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee
    Anonym (Jönsen) skrev 2016-08-11 22:33:22 följande:
    Det var mest därför jag valde att inte ta med den, jag tycker det är för likt bisexualitet för att vara med i en kort röstningsgrej som denna.

Men ja, ber om ursäkt ifall någon blev sårad.
    Du kunde ju haft med just "annan", btw... Inclusivity FTW.
  • Anonym (Jönsen)

Visst kunde jag det, men nu är tråden redan gjord och bisexuell finns som alternativ, jag vet att pansexuella definierar sin läggning lite annorlunda, men det är i princip samma sak.

• Anonym (Jönsen)
    Anonym (Jönsen) skrev 2016-08-12 06:03:22 följande:
    Visst kunde jag det, men nu är tråden redan gjord och bisexuell finns som alternativ, jag vet att pansexuella definierar sin läggning lite annorlunda, men det är i princip samma sak.
    Alltså att de kan känna attraktion till vem som helst, oavsett kön (biologiskt eller i huvudet). Jag personligen vet inte riktigt varför pansexuella vill separera sig från bisexuella, är det för att bisexuella har ett kön de föredrar ibland? 
  • fluu

Bisexuell.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Crash Man

Jag är heterosexuell. Jag önskar jag vore visexuell med tanke på att mina potentiella partners skulle öka från heterosexuella kvinnor till att även inkludera homo- och bisexuella män.

Fast tyvärr så väljar man inte sin läggning

Svar på tråden Vilken är din sexuella läggning?