• Sally8585

Vi som planerar för nummer 4 och är över 30 år

Några fler som planerar för en nummer 4:a? Jag är 31 år och har BIM idag. Men negativt på CB digitalt idag. Hur går det för er ?

• Svar på tråden Vi som planerar för nummer 4 och är över 30 år
  • Seb81

Tack Mika!!

Jag tror att du är gravid! Oroa dig inte för det! Men så skönt att höra att man kan ha mensvärk, men herre.... Jag plussade verkligen på 3+1.... Aldrig hänt förut med mina tre pojkar! Kanske är en tjej denna gång ;) jag mår mer illa idag än i går... Hoppas det inte blir värre än hihi

Kram

• marmelad

Hej!

Vad roligt att hitta en grupp med likasinnade

Vi planerar nummer 4, är snart 33 år och har tre pojkar som är 4, 6 & 8 år gamla. Vi har länge grubblat över huruvida vi ska skaffa en liten till men nu har vi nog bestämt oss Nästa månad blir nog första försöket ????

• Micka!

Är gravid Inga fler blödningar, har fått symtom: väldigt kissnödig ofta, illamående, trött och molande värk i livmodern!

Litar aldrig mer på rfsu:s test, som visade 4+0 svagt 4+2 ännu svagare och provade clearblue idag som visar gravid 2-3!

• Micka!
    Micka! skrev 2016-09-07 08:58:32 följande:

Är gravid Inga fler blödningar, har fått symtom: väldigt kissnödig ofta, illamående, trött och molande värk i livmodern!

Litar aldrig mer på rfsu:s test, som visade 4+0 svagt 4+2 ännu svagare och provade clearblue idag som visar gravid 2-3!

Clearblue visade gravid 2-3 idag, v 4+3!
  • Seb81

Välkommen marmelad :) spännande, lycka till!! :) :)

Grattis Micka!! Sa ju att du var gravid! :) :) å så roligt för er! Du är ca em vecka längre än mig :) 3+4 är jag nu. :)

I dag har jag mått riktigt bra, har ätit mer regelbundet så det kan vara därför, i går mådde jag fruktansvärt dåligt! :/

Lycka till Micka!!!

Grattis till dig med 3hjärtan :) :) :) :)

• Micka!
    Seb81 skrev 2016-09-07 17:45:51 följande:

Välkommen marmelad :) spännande, lycka till!! :) :)

Grattis Micka!! Sa ju att du var gravid! :) :) å så roligt för er! Du är ca em vecka längre än mig :) 3+4 är jag nu. :)

I dag har jag mått riktigt bra, har ätit mer regelbundet så det kan vara därför, i går mådde jag fruktansvärt dåligt! :/

Lycka till Micka!!!

Grattis till dig med 3hjärtan :) :) :) :)

Tack Ja, du hade rätt om det! Vad roligt att det bara är en vecka imellan Vore kul att följas och prata alla krämpor, funderingar på Gravidforumet i en tråd för oss som väntar vårt fjärde barn, såg att det var många trådar för bf maj! Vad tycker du?

Skönt att du mår bättre, lär också äta, då blir det bättre! När jag väntade min son mådde jag illa av allt. Men med flickorna har det blivit bättre av mat...kanske en flicka igen!
  • Seb81

Ja men absolut, det kan vi :)

Jag hat mått bra med alla mina tre grabbar... Jag önskar så mycket att det kan vara en liten tjej i magen denna gång, vore verkligen super kul... Självklart är en till liten pojke välkommen men å vad jag längtar efter en flicka. Har redan perfekta pojkar så en perfekt tjej hade varit mysigt! :)

Vilken tråd ska vi följas i? :)

• Micka!
    Seb81 skrev 2016-09-07 20:54:50 följande:

Ja men absolut, det kan vi :)

Jag hat mått bra med alla mina tre grabbar... Jag önskar så mycket att det kan vara en liten tjej i magen denna gång, vore verkligen super kul... Självklart är en till liten pojke välkommen men å vad jag längtar efter en flicka. Har redan perfekta pojkar så en perfekt tjej hade varit mysigt! :)

Vilken tråd ska vi följas i? :)

Har startat en som heter: Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017, ligger på forum, gravid, syskon. Där kan alla hänga på som väntar fyran.

Förstår att du vill ha en liten tjej, det är roligt att ha av båda könen, jag mår olika beroende på om jag har en pojke eller flicka i magen, särskilt med illamåendet. När jag väntar tjej får jag en gravidrand på magen, men inte när jag väntar pojkar.
  • Sally8585

Hej allesammans! Jag har BiM den 23 sep. Hade äl den 9 sep enligt min app. Så det behöver ej stämma ;) känner ingenting just nu. Men har ju bara gått några dagar. Hoppas på ett plus denna månad nu :D

Grattis till er som redan plussat :D

• Plly

Hej! Har plussat, har bim på torsdag men plussade redan på bim -5, har tre barn på 6, 4, och 2 år. Håller tummarna att detta går vägen då jag haft två missfall i vår/sommar. Är 36 år gammal ????

• Seb81

Stort grattis Plly!!!

Håller alla tummar och tår jag har & hoppas pyret imagen får vara kvar nu då!!

Två missfall, fy vad hemskt! Aldrigt haft missfall... Är liiiiiiiiiiivrädd nu! Jag är 35år. Försöker att inte tänka på det men jag är så himla rädd att det ska bli MF :( Men jag antar att finnar, illamående, svullna onda bröst, trötthet är något som är positivt :)

Har du känt något annorlunda innan du fått MF?

• Plly

Dom har varit väldigt tidiga, bara några dagar efter att jag fått posivt på stickan så det har inte varit så jobbigt. Vi var barnlösa ett bra tag innan första barnet så det var värre, att inte bli gravid alls.
    Nu är jag självklart orolig för en massa annat men jag försöker tänka positivt :)

Svar på tråden Vi som planerar för nummer 4 och är över 30 år