• Myysan

någon som provat rosenrot

Vi försöker att få ett syskon till våran son och min sambo har en dotter sedan tidigare. Vi har försökt i snart 1år och då har vi även haft en MF. Så min fråga är nu finns det någon son provat rosenrot och blivit gravida när ni använt det.

• Svar på tråden någon som provat rosenrot
  • Malva2015
    Myysan skrev 2016-08-21 18:16:06 följande:

Vi försöker att få ett syskon till våran son och min sambo har en dotter sedan tidigare. Vi har försökt i snart 1år och då har vi även haft en MF. Så min fråga är nu finns det någon son provat rosenrot och blivit gravida när ni använt det.

Inte rosenrot men bidrottninggele . Fungerade för oss efter nästan ett års försök
  • busan00

Yes jag använde rosenrot och även bisolvon frå mensen sista dag fram till äl hade hört de skulle funka så tänkte jag provar och de gick med en gång. Innan dess försökt i 2 år och 1 missfall innan dess. Så prova du:)

• MeAndMyself

Gör rosenrot något mer än att ev förkorta mensen?

busan00 skrev 2016-08-21 19:52:26 följande:

Yes jag använde rosenrot och även bisolvon frå mensen sista dag fram till äl hade hört de skulle funka så tänkte jag provar och de gick med en gång. Innan dess försökt i 2 år och 1 missfall innan dess. Så prova du:)

• busan00
    MeAndMyself skrev 2016-08-22 00:33:07 följande:

Gör rosenrot något mer än att ev förkorta mensen?

Vet faktiskt inte va den skulle va bra för. Men löst en masså trådar här pp familjeliv om att de skulle va bra . Min mens hände det inget me iaf..
  • MeAndMyself

Jag vet att den ev ska förkorta mensen samt öka sexlusten. Dom två sakerna är ju iofs en bidragande del att få ett plus hihi :)

busan00 skrev 2016-08-22 07:23:42 följande:

Vet faktiskt inte va den skulle va bra för. Men löst en masså trådar här pp familjeliv om att de skulle va bra . Min mens hände det inget me iaf..

• Myysan

Sexlusten är det inget fel på. Det är bara svårare att bli gravid denne gång :( Men får väl prova något av det och se ifall det hjälper. Tack för alla svar :)

• Babydreamer

Jag provade rosenrot och bidrottninggele. Funkade inte alls då mensen istället valde att försvinna i 3 månader och jag var tvungen att äta en kur provera för att få tillbaka mensen. Men för många verkar det ändå fungera men jag kommer aldrig mer våga prova det.

Svar på tråden någon som provat rosenrot