• Anonym (Dan)

    Äter min flickvän kattbajset?!

    Jag och min sambo har en katt, katten som min sambo haft sen hon var liten. Vi bor i lägenhet nu så därför har katten en kattlåda som den gör sina behov i. Kattlådan har vi i ett hörn vid sidan av hallen och det har hänt att jag har gått förbi den när det varit kattbajs däri och sen en minut efter har min flickvän gått förbi och när jag går tillbaka så ser jag att kattbajset är borta. Har frågat om hon tömde lådan (då borde jag ha hört pga spolas i toan då), men hon svarade nej. Jag tycker att det här är konstigt. Ser sällan kattbajs i kattlådan. Har tömt den nån gång, oftast när jag är ensam hemma och katten bajsat. Annars är det alltid tjejen som "tömmer" eller vad hon nu gör med det, för jag vet ärligt talat inte. Bajset bara försvann sådär snabbt när jag nyss hade sett det, och hon hade inte rensat bort det från lådan. Det kan inte bara försvinna?

    Och nej, katten äter inte sitt bajs. Den låg och vilade på soffan. Det har hänt flera gånger att kattbajset bara varit spårlöst borta från kattlådan, utan att hon varit inne på toan och tömt den! Det här skrämmer mig och alla kommer säkert tro att det är en trolltråd, men nej. Hur gör man?

  • Svar på tråden Äter min flickvän kattbajset?!
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Dan) skrev 2016-08-25 17:38:28 följande:

    Jag och min sambo har en katt, katten som min sambo haft sen hon var liten. Vi bor i lägenhet nu så därför har katten en kattlåda som den gör sina behov i. Kattlådan har vi i ett hörn vid sidan av hallen och det har hänt att jag har gått förbi den när det varit kattbajs däri och sen en minut efter har min flickvän gått förbi och när jag går tillbaka så ser jag att kattbajset är borta. Har frågat om hon tömde lådan (då borde jag ha hört pga spolas i toan då), men hon svarade nej. Jag tycker att det här är konstigt. Ser sällan kattbajs i kattlådan. Har tömt den nån gång, oftast när jag är ensam hemma och katten bajsat. Annars är det alltid tjejen som "tömmer" eller vad hon nu gör med det, för jag vet ärligt talat inte. Bajset bara försvann sådär snabbt när jag nyss hade sett det, och hon hade inte rensat bort det från lådan. Det kan inte bara försvinna?

    Och nej, katten äter inte sitt bajs. Den låg och vilade på soffan. Det har hänt flera gånger att kattbajset bara varit spårlöst borta från kattlådan, utan att hon varit inne på toan och tömt den! Det här skrämmer mig och alla kommer säkert tro att det är en trolltråd, men nej. Hur gör man?


    Så sjukt
  • Anonym (Döh)
    Anonym (Hm???) skrev 2016-08-26 03:44:36 följande:

    Om en katt kan bli ca 10 år?

    Hur länge har hon haft den så du?

    Nä hon äter inte kattens bajs då hade hon varit jätte sjuk!


    En kastrerad innekatt som håller sig hyfsat frisk blir ganska lätt 20 år gammal.
  • Anonym (Hobbypsykolog)

    Hon är en psykopat som kör gas lightning. Snart kommer du tro att du är galen. Flyttar saker på sig hemma också?

  • Anonym (Hobbypsykolog)
    Anonym (Hobbypsykolog) skrev 2017-09-05 15:45:56 följande:

    Hon är en psykopat som kör gas lightning. Snart kommer du tro att du är galen. Flyttar saker på sig hemma också?


    Gas lighting skulle det stå...bu!
  • Anonym (Hobbypsykolog)
    Anonym (Hobbypsykolog) skrev 2017-09-05 15:45:56 följande:

    Hon är en psykopat som kör gas lightning. Snart kommer du tro att du är galen. Flyttar saker på sig hemma också?


    Gas lighting skulle det stå...bu!
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Hobbypsykolog) skrev 2017-09-05 15:45:56 följande:

    Hon är en psykopat som kör gas lightning. Snart kommer du tro att du är galen. Flyttar saker på sig hemma också?


    Hahaha
  • Anonym (Katt)

    Vissa kattlådan innehåller självförstörande funktioner, som aktiveras när man säger en speciell fras. Förmodligen kan din flickvän frasen, och aktiverar bajsborttagning ibland när du minst anar det, men hon vill ändå inte berätta lösenordet för dig då hon ibland vill njuta lite av att se dig plocka bajs!

  • snuset
    Anonym (Dan) skrev 2016-08-25 17:46:06 följande:

    Tack för din teori!


    "Tack för dina ord av visdom" hade nog varit ett mer korrekt svar, men jag (och säkerligen Aikido) förlåter dig
  • snuset

    Hur ser tandkrämsförbrukningen ut där hemma? Hon kanske samlar det i nån påse för att sen fylla på i tandkrämstuben? Eller så kanske hon bara tänker på haven och använder skiten som blomjord?

  • Anonym (Hobbypsykolog)
    Anonym (Haha) skrev 2017-09-05 16:42:08 följande:

    Hahaha


    Rimligt svar på rimlig tråd för ett fåtal olyckligt utvalda
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Hobbypsykolog) skrev 2017-09-05 17:38:06 följande:

    Rimligt svar på rimlig tråd för ett fåtal olyckligt utvalda


    Haha. Va?
  • Anonym (Hobbypsykolog)

    Man dukar bordet varje dag, men då och då försvinner en tallrik när man vänder ryggen till. Sambon vet ingenting och menar att man fantiserar. Man ska vattenkamma håret men kammen är blöt. Sambon säger att man redan gjort det men glömt. Klockan man lade på nattduksbordet ligger fel när man vaknar. Katten bajsar men bajset försvinner mystiskt. Det är bara inbillning...eller? ...Bu!

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Hobbypsykolog) skrev 2017-09-05 20:00:42 följande:

    Man dukar bordet varje dag, men då och då försvinner en tallrik när man vänder ryggen till. Sambon vet ingenting och menar att man fantiserar. Man ska vattenkamma håret men kammen är blöt. Sambon säger att man redan gjort det men glömt. Klockan man lade på nattduksbordet ligger fel när man vaknar. Katten bajsar men bajset försvinner mystiskt. Det är bara inbillning...eller? ...Bu!


    Hahahaha bajs
Svar på tråden Äter min flickvän kattbajset?!