• Miss Maria

Jag är så himla ledsen...finns det nåt hopp?

Var på vul idag för att fastställa om min graviditet sitter i livmodern då jag råkade ut för ett x 3juli! Det fanns en jättefin slemhinnan och en hinnsäck men inget foster i! Läkaren kollade på sin snurra och är i v 7+1 men kan ju diffa några dagar eftersom jag inte haft nån mens. Nu är hcg prover taget och ska ta nya på onsdag sen blir det ett vul till om nån vecka.

Jag är förkrossad!!!! Finns det nåt hopp.....nån solskenshistoria eller är det bara nattsvart nu??

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Jag är så himla ledsen...finns det nåt hopp?
  • Miss Maria
    Crazy catlady skrev 2016-09-08 18:47:56 följande:

Hur har det gått??

För mig finns det fortfarande inget foster så i morgon väntas skrapning :(
  • Miss Maria
    Delilah2001 skrev 2016-09-02 21:17:43 följande:

Mina bröst gör sjukt ont fortfarande, men illamående känner jag inte längre. Mådde illa och kräktes i förrgår, men inte nu... Jag vill INTE börja om igen med att jaga ägglossning, ha sex på beställning och hoppas varje månad, för att bli besviken när mensen kommer... Känner också att åldern inte direkt är på min sida... Har du barn sen tidigare?

Lycka till i morgon!
  • Delilah2001
    Miss Maria skrev 2016-09-08 20:25:36 följande:

Neej! Fy vad tråkigt!
  • Delilah2001
    Miss Maria skrev 2016-09-08 20:26:09 följande:

Lycka till i morgon!

Tack! Jag är väldigt orolig!
  • Crazy catlady

Men va tråkigt :( styrkekramar.. hoppas ni kan försöka snart igen...
  • Cyanea
    Nej, vad tråkigt!! Jag beklagar verkligen. Hoppas att du mår ok och att du snart kan lägga detta bakom dig. Bättre lycka nästa gång! Och lycka till idag!! Styrkekram! 
  • Delilah2001

Tråkiga nyheter även för mig. MA konstaterade idag på ultraljudet Om inte missfallet kommer igång av sig själv så ska jag få tabletter nästa vecka för att få ut det... Känner mig helt tom och fruktansvärt ledsen.

• Cyanea
    Delilah2001 skrev 2016-09-09 13:48:15 följande:

Tråkiga nyheter även för mig. MA konstaterade idag på ultraljudet Om inte missfallet kommer igång av sig själv så ska jag få tabletter nästa vecka för att få ut det... Känner mig helt tom och fruktansvärt ledsen.

Jag beklagar verkligen :'( Hoppas du också snart mår bättre och att det nästa gång går hela vägen. Styrkekram!
  • Miss Maria
    Delilah2001 skrev 2016-09-09 13:48:15 följande:

Nä jag gråter lite! Visst är det orättvist!? Vi får snart ett nytt plus och får då se ett litet tickande hjärta <3. Ska ni försöka igen?
  • Delilah2001
    Cyanea skrev 2016-09-11 18:31:55 följande:

Jag beklagar verkligen :'( Hoppas du också snart mår bättre och att det nästa gång går hela vägen. Styrkekram!

Tack!
  • Delilah2001
    Miss Maria skrev 2016-09-11 21:52:23 följande:

Nä jag gråter lite! Visst är det orättvist!? Vi får snart ett nytt plus och får då se ett litet tickande hjärta <3. Ska ni försöka igen?

Känns väldigt ledsamt och orättvist! Vi har inte pratat om det än, men jag antar att vi ska försöka igen. Hur har det gått för dig? Blev det skrapning? Mitt missfall har kommit i gång av sig själv nu, blodbad och klumpar. Lika bra det, så kanske jag slipper ta tabletter.
Svar på tråden Jag är så himla ledsen...finns det nåt hopp?