Har jag fått missfall?
Hej, jag kommer inte nämna min ålder med tanke på att jag fått mycket kritik för den, men nu är det såhär att jag är ung och är orolig ifall jag fått MF eller MA eller nått annat på tok. Jag är inne på vecka 8 just idag, hur som haver, för två dagar sedan vaknade jag runt 1 på natten och kände plötsligt hur molvärken jag brukade ha gjorde ondare och höll i ett par få minuter. Det gjorde inte jätteont sådär, men som mensvärk som verkligen gör ont. Men jag misstänkte att det kanske var något fel...sedan släppte det och har sedan dess inte känt någon värk. Jag har inte blödit något. Alla symtomer har inte försvunnit dock, jag har fortfarande ömma bröst och mår illa då och då. Men att inte känna värk i livmodern, är det ett dåligt tecken?
Snabb update: Har fått två svaga värkar i livmodern, är det ingen fara då? Vid 4 imorse kände jag något litet.
Alltså...Är så jäkla trött på att vara orolig hela tiden. Och jag har tid bokad den 21 september hos BM, men det är så långt dit! Och jag är inte så säker på ifall jag kan få en tidigare tid.
Låter det normalt det här? Någon som varit med om samma och allt ändå varit ok?
Tacksam för svar.