• bibben

Är jag eller inte

Okej tjejer.. Är måttligt fundersam just nu, och behöver input! :)

Första mensdag 13/8, ÄL, 29/8.. Jag och sambon myste till det 25-30/8..

BIM, 13/9..

Nu till saken, ända sen 30/8 har jag haft molande värk i tjejmagen, jag har vart tröttare än vanligt, molande värk i ryggslut, samt strålande ilningar i ljumskar.. Fått sämre hy samt stickningar i bröstvårtorna.. Lustkänslig och allmänt känslig, illamående till och från och svullen tjejmage.

Har någon haft liknande symptom och inte vart gravid? Jag nojjar på att jag inbillar mig, men det är svårt att undkomma när det blir så påtagligt.. Går det att inbilla sig allt? Har såklart inte Kunnat hålla mig och testat mig, negativt såklart.. Avvaktar 7 långa dagar till..

Vad tror ni? Vet att allt är individuellt.. Men ändå känns det bra att spekulera, man vill ju plussa när allt kommer omkring.. Men samtidigt inte bli alltför inställd på ett plus för Att sen bli besviken,,

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-06 13:06
    Luktkänslig.. Lusten finns där än haha.. :D

• Svar på tråden Är jag eller inte
  • Carambolan

Jag tror att du antingen inbillar dig eller så hade du ägglossning tidigare än du trodde. Det tar några dagar innan ägget fäster och det är först då graviditetshormoner produceras och symptom eventuellt kan uppstå.

• bibben

Ja det kan säkert vara inbillning, bara för att man så gärna vill:/

• Sheila123

Jag har haft extrema känningar innan mens sedan jag tog ut spiralen i april. Har exakt samma känningar som vid mina tidigare graviditeter. Denna månaden tog priset med 4 dagar sen mens, extrem trötthet och illamående. Så innan man har ett plus på Stickan ska man leva som att man inte är gravid, (var helt säker när mensen inte dök upp).

Svar på tråden Är jag eller inte