• saaraek

Är du orolig att barnet försvinner då ni är på kanske en nöjespark eller ett zoo?

Hej! Vi är 2 elever från Gränsälvsgymnasiet i Övertorneå som under årskurs 2 kommer att driva ett UF-företag. Vår affärsidé är att sälja unika egendesignade armband med föräldrars telefonnummer på. Armbanden är planerade att användas utav barn, då de lätt försvinner i folkvimlet. Just nu håller vi på att undersöka intresset för vår produkt och vi skulle vara väldigt tacksamma om ni tog tid och svarade på denna enkät. Tack på förhand! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-08 17:25
    docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCqOTK5rMTWEXHAoCenOhF0LsyTj4nrOYQtyiZNEOT7ezF9w/viewform
  • Svar på tråden Är du orolig att barnet försvinner då ni är på kanske en nöjespark eller ett zoo?
  • Holma
    saaraek skrev 2016-09-08 17:24:46 följande:

Hej! Vi är 2 elever från Gränsälvsgymnasiet i Övertorneå som under årskurs 2 kommer att driva ett UF-företag. Vår affärsidé är att sälja unika egendesignade armband med föräldrars telefonnummer på. Armbanden är planerade att användas utav barn, då de lätt försvinner i folkvimlet. Just nu håller vi på att undersöka intresset för vår produkt och vi skulle vara väldigt tacksamma om ni tog tid och svarade på denna enkät. Tack på förhand! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-08 17:25
    docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCqOTK5rMTWEXHAoCenOhF0LsyTj4nrOYQtyiZNEOT7ezF9w/viewform
    Finns redan såna att köpa på nätet .
  • Uggletokig

Ja, det är jag. Men som flera andra skrivit brukar sådana armband delas ut gratis på tex Gröna Lund och Liseberg.

• nnnnnnnn

Kul att ni har så spännande alternativ på ålder, för dem som svarar

Hur gammal är du? 
    6-18 år
    19-36 år
    +55 år

Om man är mellan 37 och 55 år så ska man alltså inte svara?

Och märkligt att det är en obligatorisk fråga! Vilken information om ev. produktutveckling kan åldern ge er?
  • Jasmin Karlsson

Finns som sagt redan liknande. Jag tycker inte det är snyggt med såna pärlor. Min son har ett med grävmaskiner på.
    Jag vill ha ett armband med gps på.

• Coccolina

väldigt opraktiskt med pärlarmband dessutom på små barn, lätt att de fastnar och går sönder... Platta som inte är så lätta att ha sönder är mycket bättre... Typ de på Babyland för de riktigt små och Jezzp för de som är lite större... 

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • JA77

Jag tror att de band ni skapar (fina för övrigt!) ändå kan glida av. Bättre då med de band som är som åkband; de måste klippas upp.

• Duckan

Svarat!

Tillägger, jättekul att ni är från Ötå. Mina föräldrar kommer därifrån och släkten finns där. Älskar att åka dit.

• Maddi

Det finns redan mycket armband av olika slag man kan köpa både dyrare och billigare. Så jag tror inte det är sån stor efterfrågan på detta. 

Sen drar mina barn av sig armbandet så vi har istället gps då man får upp vart dom är på en karta. Trycker på en gubbe som kommer upp och säger precis hur man ska gå för att komma till platsen, de är mer användbart för oss. 

Svar på tråden Är du orolig att barnet försvinner då ni är på kanske en nöjespark eller ett zoo?