• Ensamfar88

Mitt barn träffar nya tjejer hela tiden

God afton. Jag är ensamstående pappa och varit det sen min dotter var 2 månader. Nu är hon 14 månader och jag träffar en hel del tjejer.

På några månader har det väl varit 10-15 tjejer. Alla tjejerna har sovit över här lekt min dotter och busat sen är det hej då för alltid. Min dotter har en otrolig trygghet i mig. Och fick höra ganska nyligen att så som jag gör är skadligt för henne. Jag vill INTE göra något som är dåligt för henne.

Men då jag är ensamstående har inge familj i närheten blir det oftast att min dotter alltid får vara med när jag träffar tjejer. Anledningen till att ddt blivit så många är för att jag inte fått något intresse för någon av tjejerna..

Så frågan är hur skadligt är detta för barnet? Är det så skadligt kan jag ju skippa babysim och dagis också för där är också myckrt människor.

• Svar på tråden Mitt barn träffar nya tjejer hela tiden
  • Kerubmamman

Hur länge har du haft kontakt med tjejerna innan du bjöd hem dem? 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Maddi

10-15 tjejer är mycket och vad vet du om dom innan du drar hem dom? Du får de själv att låta som om du drar hem tjejer ganska ofta vilket kan så småningom leda till förvirring för din dotter.

• Tecum

Din dotter far inte illa av nya tjejer när hon är så liten. Hon hinner aldrig fästa sig vid någon.

Däremot finns det ett antal surpuppor som inte unnar en karlslok att träffa olika kvinnor. De far betydligt mer illa än din dotter, men jag misstänker att du kan leva med det...

• Uttran

Det är inte skadligt alls sålänge de här tjejerna inte tar på sig en mammaroll. Din dotter träffar personer hon aldrig kommer se igen dagligen, på lekplatsen, hos läkaren och den roliga tanten som fick henne att skratta på tåget.

Svar på tråden Mitt barn träffar nya tjejer hela tiden