• Mandypandy90

bruna flytningar BIM-6

Hej!

Hoppas ni kan hjälpa mig och kanske komma med egna erfarenheter.

Jag och min man försöker skaffa barn och låg på under ÄL. Har väldigt tydliga Äl-flytningar så jag är ganska säker på att vi prickade någorlunda bra.

Direkt efter Äl fick jag jätteömma bröst. Och på äl+8(BIM-6)fick jag en rosa-brun flytning och den har hållt i sig men blivit mer brun tills nu(BIM-4). Har inga ömma bröst längre utan hade det bara ca en vecka efter ÄL.

Nu undrar jag om någon av er varit med om liknande och varit eller inte varit gravid?

Jag brukar aldrig ha mellanblödningar eller liknande så detta är väldigt konstigt. Jag har gjort ett gravtest idag men på eftermiddagen och det visade inget.

Snälla berätta för mig om ni varit med om liknande eller vad det kan vara för konstig flytning jag har nu?

Kram!

• Svar på tråden bruna flytningar BIM-6
  • LisaLarsson79

Finns nog både kvinnor som vart och inte vart gravida med dom symtomen.. Du får vänta å se helt enkelt, även om en befruktning har ägt rum kan ett mycket tidigt missfall ske å din mena se ut att komma som vanligt.. En tredjedel av alla befruktningar slutar innan man ens vet om att man vart gravid, så gör dig själv en tjänst å roa dig med något mer givande

• Mandypandy90

Tycker det är ganska roande att höra om andras historier vilket jag inte tror jag är ensam om :)

Svar på tråden bruna flytningar BIM-6