• Brunett86

    PCO försöker bli med barn sambo med låg sexlust.

    Jag och sambon har sex 2 ggr i veckan jag vill ha mer och har massa lust men han skyller på åldern ( vi är 29 och 30 år) att hans lust avtog efter 26 år .. Vi träffades för två år sedan.

    När vi var särbos porrsurfa han varje kväll och tillfredsställde sig jag har varit så besviken på detta och bett han sluta med det och ha sex med mig istället . Han har försökt sluta men kan inte det utan smyger med det men har iaf trappat ner. Han säger att jag är mkt finare än tjejerna i filmerna men att det är en grej han har som vana och är svårt att sluta . Han säger nu att han trappat ner till porr en gång i veckan men vi har fortfarande bara sex 2 ggr i veckan .

    Hursomhelst så har vi försökt bli gravida. Jag har blivit undersökt och har PCO och fått hjälp med det med mediciner osv. Så idag har jag ägglossning och tycker vi ska köra på så mkt det går för att bli gravida i två dagar men där är det ett problem ... Igår så försökte vi tre ggr innan han kom. Sen försökte vi i morse när jag plussade på ägglossningstestet .. Men han kom inte han är inte nog kåt .. Då börjar vi tjafsa och han skyller på ålder att lusten avtog efter han fyllt 26år .. Tycker det är så dålig ursäkt vi är 29-30 år lust borde inte vara ett problem . Jag sa men porren då ?? Lust hade du ju massor om du kunde kolla på det varje dag tills vi flytta ihop . Men det var ju bara en grej en vana , var inte mer kåt för det .

    Vad är detta ??? Han säger att han är attraherad av mig och inte har med mig att göra .

    Men fattar inte hur det går ihop .

    Frustrerad

  • Svar på tråden PCO försöker bli med barn sambo med låg sexlust.
  • Tecum

    Om lusten avtagit beror det inte på åldern utan att han inte är tillräckligt attraherad av dig, tyvärr.

Svar på tråden PCO försöker bli med barn sambo med låg sexlust.