• alder1234

Instagram notifikationer

Hej! Jag har en fråga angående Instagrams notifikationer, det är så att jag aldrig någonsin brukar få något ljud eller vibration när jag får en notis från Instagram men häromdagen fick jag helt plötsligt en notis som vibrerade på min iPhone 6 från instagram att en av mina följare som inte postat på länge har lagt upp en ny bild. Men när jag får likes, kommentarer eller följare så vibrerar inte mobilen när det kommer som en notis? Varför är det så? Tack!

instagram, iphone 6, problem
  • Svar på tråden Instagram notifikationer
  • Meus Veritas

Det beror på vad du har för inställningar på insta. Gå till inställningar i din mobil och klicka på notiser o bläddra sedan ner till instagram o klicka på den så kan du ställa in notiser. Om du vill ha notis om när en speciell person lägger upp nått nytt så går du in på den personen o klickar i övre högra hörnet o klickar i att du vill ha notis. Hoppas det hjälpte =)

• alder1234

Okej men jag tänkte mer om jag är helt ensam med detta att en notis vibrerar från instagram? Eller har det hänt dig/er också?

• alder1234

Okej men tänkte mer om jag är ensam med att en notis från instagram vibrerar på min iPhone eller har det hänt dig/er också? Tack!

Svar på tråden Instagram notifikationer