• Anonym (TS)

Avslutet på avsugningen?

Hur ska det vara tycker du? Svälja eller inte? Tunga, slicka, suga samtidigt eller paus? Hur känner du?

• Svar på tråden Avslutet på avsugningen?
  • Anonym (Storasatser)
    Anonym (TS) skrev 2016-09-19 08:48:57 följande:
    Avslutet på avsugningen?

Hur ska det vara tycker du? Svälja eller inte? Tunga, slicka, suga samtidigt eller paus? Hur känner du?

Hon på knä, tungan smekandes över pungen och mot mellangården samtidigt som jag runkar. Hon gapar och sträcker ut tungan och låter alla sprut fylla hennes mun, hon sväljer och suger rent, ibland händer det att hon låter den varma säden rinna ned över brösten och smeker in den
  • Anonym (Diggler)

Håller med om att variation är trevligt men något jag verkligen gillar är att få komma över brösten och hon masserar in satsen 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Alice05

När jag är med en ny kille suger jag nästan alltid av honom först. Dom blir så glada och överraskade då, och jag låter honom komma i min mun då med vilket dom gillar väldigt mycket.

• Anonym (stork)
    Alice05 skrev 2025-12-16 22:50:02 följande:

När jag är med en ny kille suger jag nästan alltid av honom först. Dom blir så glada och överraskade då, och jag låter honom komma i min mun då med vilket dom gillar väldigt mycket.

Häftig! Lyckas du alltid få killarna att komma med munnen?
    Gissar att de oftast är yngre killar i din egen ålder?
  • Alice05
    Anonym (stork) skrev 2025-12-16 23:05:43 följande:
    Häftig! Lyckas du alltid få killarna att komma med munnen?
    Gissar att de oftast är yngre killar i din egen ålder?
    Att få killar att komma med bara munnen tycker jag är mycket lättare än att använda fiffin. Då kan man ju själv variera rytmen och intensiteten. Åldern varierar ganska mycket, mellan 20-30 år. Upplever inte stor skillnad på hur lätt det är att få dom att komma ;)
  • Anonym (stork)
    Alice05 skrev 2025-12-16 23:16:56 följande:
    Att få killar att komma med bara munnen tycker jag är mycket lättare än att använda fiffin. Då kan man ju själv variera rytmen och intensiteten. Åldern varierar ganska mycket, mellan 20-30 år. Upplever inte stor skillnad på hur lätt det är att få dom att komma ;)
    Intressant. Jag kommer i princip aldrig av en avsugning.
    Men älskar tanken på att någon hade gjort som du brukar göra.
    Jag tänker att när man börjar komma förbi 40 år, då kommer männen kanske inte lika lätt?
  • Alice05
    Anonym (stork) skrev 2025-12-16 23:38:48 följande:
    Jag tänker att när man börjar komma förbi 40 år, då kommer männen kanske inte lika lätt?
    Mycket av en bra avsugning handlar om tekniken, vad man göra med tungan och så. Jag vet att många tjejer inte riktigt vet hur man gör för när jag lärde några av mina tjejkompisar så fick deras pojkvänner det riktigt skönt helt plötsligt haha
  • Anonym (stork)
    Alice05 skrev 2025-12-17 00:08:19 följande:
    Mycket av en bra avsugning handlar om tekniken, vad man göra med tungan och så. Jag vet att många tjejer inte riktigt vet hur man gör för när jag lärde några av mina tjejkompisar så fick deras pojkvänner det riktigt skönt helt plötsligt haha
    Det är ju nästan så att man blir lite nyfiken på vilken härlig teknik du har som får killarna att tappa kontrollen. Men tänker att det måste handla om vilja och uthållighet också. speciellt om killen har en stor och grov?
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2016-09-19 16:27:39 följande:
    Det där tror jag inte riktigt på. Det finns många kvinnor som tycker sperman är äcklig. Och iofs kan jag förstå det. Det är lite olika överhuvudtaget hur lätt eller svårt vi har för att ta saker i munnen. Vissa har en tendens att bli äcklade av att få tex. feta oljor i munnen medan vissa gör det helt utan problem. Det är lite olika hur man är helt enkelt. Just det där att ta satsen i munnen är stor skillnad på - många kvinnor gör det aldrig. Kanske handlar om 50% av alla kvinnor?
    Och det är inte kåthet det handlar om utan helt enkelt att man upplever det så olika. 
    Det skulle vara jätteskönt om hon fortsatte att suga när det går, men hon vill inte ha sperman i mun. Hon tog sperman med en tidigare kille, men tyckte aldrig om det, så jag nöjer mig med att hon suger tills det går, men sen snabbt drar sig undan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (stork) skrev 2025-12-16 23:38:48 följande:
    Helt klar har det blivit svårare att komma med åren, både av samlag och avsugning.
  • Anonym (Bigball)
    Alice05 skrev 2025-12-16 22:50:02 följande:

Sväljer du också? Blir du själv kåt av att sug? Har varit med tjejer som blir jättekåta av att suga?!
Svar på tråden Avslutet på avsugningen?