• Qofe

gravid? Eller inbillning?

Jag är BIM +5. Har konstant molvärk eller mensvärk. Vet inte vilket det är. Brösten har växt. Testade första gången BIM +1 och sen nu precis, mitt på dan. Hur tänkte jag där? Det visade negativt. Finns det en chans att jag är gravid? Eller ska jag bara lägga ner?

• Svar på tråden gravid? Eller inbillning?
  • Fia 28

Det finns ju de som plussar väldigt sent, men det är ovanligt. De flesta som får negativt på bim +5 är inte gravida. 

• Qofe

Så sa inte barnmorskan jag ringde nyss. Hon sa snarare tvärtom och nu är tid bokad i veckan. Jag måste få svart på vitt Läser alldeles för mycket här och spekulerar i onödan. 

• Jag är bara jag

Fia har rätt. Jag brukar ta hcg 2+5 och har legat på knappa 10000, ca 2000 och 361 som gravid och alla de hade ju garanterat gett utslag på gravtest. B.m har inte annorlunda tester heller utan för att då verkligen veta måste du ta hcg-prov. För tidigt för VUL.

• glittersol
    Qofe skrev 2016-09-19 14:02:33 följande:

Så sa inte barnmorskan jag ringde nyss. Hon sa snarare tvärtom och nu är tid bokad i veckan. Jag måste få svart på vitt Läser alldeles för mycket här och spekulerar i onödan. 

Hur säker är du på datumet? Tänkte vilken dag efter äl är du?

Kan ju vara det som spökar, måste säga att det var generöst av dom att låta dig få komma in och att dom tror du kan vara gravid men hoppas för din skull!
  • Qofe

Vi får se i morgon ???? Jag har ju en bakgrund som PCO:are och är 38 år. Säkert därför de släpper in mig. Det var BM som insisterade, inte jag ????

Svar på tråden gravid? Eller inbillning?