• Rhonda Breeze

TIPS: Intressant dokumentatär på SVT1 idag kl 22

Hej,
    Idag är det en dokumentär på SVT1 om äggdonation och "designade" bebisar.

Mvh/ Rhonda

• Svar på tråden TIPS: Intressant dokumentatär på SVT1 idag kl 22
  • Tintomara

Ja, den verkar jätteintressant! Den är inbokad att titta på så klart!

• Fiaflopp

Jepp....den har jag också bokat in mig på...

• Frishta

Pappa ska spela in den åt mig! Får se till att ringa och påminna honom när han är hemma.

• Pico

Jag tror nog inte att jag vill titta. Jag blir bara så arg när jag hör om människor som "väljer" och "designar" sina barn. Det är respektlöst mot livet och mot alla som inte kan få barn. Måste barnet ha en viss hårfärg, ögonfärg, kön, vara musikalisk eller ha tillräckligt högt IQ för att älskas?? Mitt perfekta barn är det barn som förhoppningsvis någon gång vill komma till oss, oavsett spretigt hår, skelögdhet, utstående öron och total tondövhet!!

• Rhonda Breeze

Pico: Jag har samma inställning som du. Men samtidigt är jag intresserad av hur människor resonerar för att fatta ett beslut om designade bebisar.

• Linisen

Någon som vet om det kommer i repris??
    Jag var ute på galej och hann ej se!

• Idis 76

Vet ej om den går i repris men jag personligen tyckte inte att den var speciellt bra. Jag tycker att dom som donerar ägg och är surrogat mamma gör något väldigt bra och det var det positiva med programmet, annars var det inte mycket!!!

• Rhonda Breeze

Äsch, jag somnade ifrån redan kl 22.15.

Så jag hade inte heller särskilt mycket behållning av det

• Frishta

Jo, det ska gå i repris... Ska kolla upp det! Pappa spela in åt mig så ska titta ordentligt sen.

• Frishta

Här har vi det. SVT2 Lördag 4 mar 2006 kl 16.10

• Linisen

Tack F

Då ska jag kolla!

Trevlig helg
    Lina

Svar på tråden TIPS: Intressant dokumentatär på SVT1 idag kl 22