• Silvercross

Blödning bim -5/-6 (ÄL + 13)

Hej

Jag hade ägglössning den 12-13 september. Den 16 började med ömma bröst, molvärk ( samma ont innan mensen kommer) och ont i ryggslutet. Idag har jag börjat att blöda lite ( ljus röd ). Och känner mig utan kraft, verkligen trött.

Bim den 28-29 september ( bruka vara precis 28_29 dagar).

Vad kan det vara. Verkar inte stämma med dagarna för nidbloödning eller mensen. Graviditeststestet var negativt imorse.

Känner mig verkligen konstigt i kroppen.

• Svar på tråden Blödning bim -5/-6 (ÄL + 13)
  • knäpptjej

Hej! Jag har som du en blödning fast bim-4..igår.. Men det är äl+10 för mig. Blöder fortfarande pyttelite inget i trosan bara 2 gånger idag när jag torkat mig. De va ljust rosa igår och idag brunröd. Hade "mensvärk" tidigare idag ganska påtaglig men kändes lite annorlunda.. Nu känns de som träningsvärk, gjorde test igår bim-4 som var negativt man undrar ju.. Har du haft molvärk?

• knäpptjej

Nu såg jag att du skrivit att du hag haft det.. Spännande att veta vad son händer :p ska du testa något mer eller bara vänta o se?

• Silvercross
    knäpptjej skrev 2016-09-23 19:57:36 följande:

Hej! Jag har som du en blödning fast bim-4..igår.. Men det är äl+10 för mig. Blöder fortfarande pyttelite inget i trosan bara 2 gånger idag när jag torkat mig. De va ljust rosa igår och idag brunröd. Hade "mensvärk" tidigare idag ganska påtaglig men kändes lite annorlunda.. Nu känns de som träningsvärk, gjorde test igår bim-4 som var negativt man undrar ju.. Har du haft molvärk?

Hej

Jag molvärk sedan i tisdags. Nubligger jag och vilar. Har den kännsla / trycket där nere. Konstigt kännsla, nästan som när man har mensen men inte samma. Svårt att förklara.

Jag skrev fel det är Äl + 11 ( det var den 13 september) .

Känns vi har precis samma situation. Jag läste nu att nidblödningen är mellan 6-12 dagar efter Äl. Kanske är det,
  • Silvercross
    knäpptjej skrev 2016-09-23 19:59:00 följande:

Nu såg jag att du skrivit att du hag haft det.. Spännande att veta vad son händer :p ska du testa något mer eller bara vänta o se?

Jag ska testa varje dag tills jag får mensen eller positiv och du?
  • knäpptjej
    Silvercross skrev 2016-09-23 20:07:38 följande:

Jag ska testa varje dag tills jag får mensen eller positiv och du?

Precis som jag känner! Som mensvärk fast ändå inte riktigt.. O så många dagar innan mens.. Brukar ju få på dagen eller som mest +- 1 dag.. Och 1 sak till, mår väldigt illa ????

Om det inte blöder mer nu så ska jag testa imorgon med morgonurin :) svårt att tro att de kan va nåt egentligen.. Men hoppet finns :)
  • Hope7

Hej! Tänkte höra hur det gick för er? Ja har nämligen likadant nu :)

Svar på tråden Blödning bim -5/-6 (ÄL + 13)