• Långbenopluto

Använder du BH offentligt?

Använder du BH offentligt, alltså när du träffar andra på ex jobb, skola etc.

Jag tycker det är så fult när nån inte använder BH.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du BH offentligt?
  • Aniiee

Ibland. Och ibland binder jag brösten och ibland låter jag det hela vara.

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
  • viseversa

Alltid. Har så stora tunga bröst att det inte ser klokt ut utan bh. Dessutom extremt obekvämt.

• fluu

Ja. Stora bröst så det funkar inte för mig annars.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Gizmo

Jag håller med dig ts, det ser hemskt ut när tjejer/kvinnor inte använder BH!

• Gladhammar

Ja, det har jag, för att det är bekvämt och för att slippa folk som glor. Hur andra gör spelar ingen roll för mig.

• Hanky Panky

Visar aldrig bröstvårtor men väljer ibland plåster eller självhäftande kupor istället för bh. Det som passar bäst till kläderna helt enkelt. Har ganska små bröst så behöver inte bh för stöd.

• Bellabus

Alltid men det beror på att jag har stor och tung byst. Hade jag haft nättare byst hade jag gärna gått utan.

• K Kalle
    Hanky Panky skrev 2016-09-25 22:15:57 följande:

Visar aldrig bröstvårtor men väljer ibland plåster eller självhäftande kupor istället för bh. Det som passar bäst till kläderna helt enkelt. Har ganska små bröst så behöver inte bh för stöd.

Hur funkar såna plåster? Jag har ganska liten byst så av den anledningen behöver jag knappt BH, men jag har stora bröstvårtor som jag vill dölja.
  • Cat71

Håller med! Vulgärt, osmakligt och fult att visa bröstvårtor i "officiella" sammanhang (dvs syns under tunna tröjor) oavsett hur stora, små, fina eller fula brösten är.
    Dvs på jobbet, på alla typer av skolans möten, restaurantbesök - no way!
    Men hemmavid, tillsammans med nära vänner, på stranden - då skippar jag ofta bh.

• Hanky Panky
    K Kalle skrev 2016-09-26 08:31:34 följande:
    Hur funkar såna plåster? Jag har ganska liten byst så av den anledningen behöver jag knappt BH, men jag har stora bröstvårtor som jag vill dölja.
    Du kan kolla lite online, finns på Evas underkläder tex. Du kan söka på plåster där bara så får du upp dom.

Men det ska vara dom som är blomformade plåster. Dom som man kan hitta i silikon sitter inte så bra och syns igenom om man har tighta eller tunna kläder. Men det är inte speciellt billigt så jag sparar mina till fest Glad
Svar på tråden Använder du BH offentligt?