• scrapparlotta

Samsung galaxy J5, bra telefon?

Mina tjejer som är 10 och 12 år ska få nya mobiler. Nu har som galaxy s4 mini. Nu tittar jag på galaxy J5, den nya. Nån här som har den? Är ni nöjda? Den borde vara bättre än galaxy s4 mini eller? Vad är bra och vad är mindre bra med den? Känner att vi inte har råd att köpa en galaxy s6 till dom...som jag gärna hade velat. Dom använder telefonerna för att ringa, chatta, titta på youtube, lyssna på musik och spela spel på.

• Svar på tråden Samsung galaxy J5, bra telefon?
  • AstridA

Min dotter på 16 år har den telefonen och hon tycker den är bra.
    Som hon uttrycker det en standardtelefon men hon hittar inga problem med den, hon kan göra allt hon vill på den, bla har hon inte "lyckats" repa skärmen trots att hon inte har något skärnskydd!

• scrapparlotta
    AstridA skrev 2016-09-25 12:06:30 följande:

Som hon uttrycker det en standardtelefon men hon hittar inga problem med den, hon kan göra allt hon vill på den, bla har hon inte "lyckats" repa skärmen trots att hon inte har något skärnskydd!

Låter bra ?
  • scrapparlotta
    AstridA skrev 2016-09-25 12:06:30 följande:

Låter bra...utan frågetecken ska det vara...vet inte varför frågetecknet kom ifrån....
  • LizKa
    LizKa skrev 2016-09-25 12:34:46 följande:

Hur mycket kostar den mobilen?
    JAg kan annars tipsa om en jättebra, hyggligt billig, mobil!

Huawei P9, kostar runt 3000, jag köpte min på Elgiganten tillfälligt nedatt för 2495.
    Den är kanonbra!

www.mobil.se/tester/produkttester/test-huawei-p9-lite

P9 lite skulle det vara. =)
  • scrapparlotta
    LizKa skrev 2016-09-25 12:34:46 följande:

Hur mycket kostar den mobilen?

JAg kan annars tipsa om en jättebra, hyggligt billig, mobil!

Huawei P9, kostar runt 3000, jag köpte min på Elgiganten tillfälligt nedatt för 2495.

Den är kanonbra!

www.mobil.se/tester/produkttester/test-huawei-p9-lite

Jag är såndär samsungnörd...älskar samsung. Men jag ska absolut spana in ditt tips den jag har tittat på kostar ca 2300 kr.
  • scrapparlotta

Nån mer som har nån uppfattning om mobilen. Nånstanns läste jag att dom jämförde den med galaxy s2 ...och den är ju gammal den mobilen. J5 måste väl vara bättre än S2:an?

Vill ju inte köpa en dålig mobil men samtidigt har vi inte råd med telefoner på 4000 kr...

• scrapparlotta

Puffar en gång till.....nån som har den och kan säga om det är ett bra köp till mina tjejer. Finns det nåt som är dåligt med den? Dom har just nu samsung galaxy s4 mini, den är bättre än den eller?

Svar på tråden Samsung galaxy J5, bra telefon?