• Anonym (Fundersam)

Vem begår sexualbrott

Ett mysterium jag har funderat på hela morgonen nu. Ja, det är tråkigt att vara hemma sjuk så jag har inget bättre för mig.

www.gp.se/n%C3%B6je/noll-sexbrott-n%C3%A4r-kulturkalaset-storsatsade-p%C3%A5-unga-flyktingar-1.3821995

Citat: Fortfarande: Inte en anmälan. Tasso Stafilidis menar att det bara kan tolkas på ett sätt.
    - Vi kan visa på att åtminstone i Göteborg har det inte varit flyktingar som står för de här brotten, säger han.

Det var även många svenskar där så ska det på minsta sätt vara rimligt så kan det ju bara tolkas som att inga svenskar står för de här brotten heller i Göteborg.

Så VILKA är skyldiga till sexbrotten i Göteborg? Turister? Norskar? Men det kanske fanns besökare där från andra länder?
    Satanister kanske? Finns det nåt bildbevis på att det inte fanns en endaste satanist där?

Eller är det så att det inte begås några sexbrott alls i Göteborg? Är det dit man borde flytta?

• Svar på tråden Vem begår sexualbrott
  • Anonym (Fundersam)
    glutten skrev 2016-09-28 09:47:57 följande:

Vilka är skyldiga? Män.

Men det var män där. Det visar "på att åtminstone i Göteborg har det inte varit" män som begår sexbrott.
  • glutten
    Anonym (Fundersam) skrev 2016-09-28 09:53:10 följande:
    Men det var män där. Det visar "på att åtminstone i Göteborg har det inte varit" män som begår sexbrott.
    Gud vad bra!
  • Anonym (Fundersam)
    glutten skrev 2016-09-28 09:53:46 följande:
    Gud vad bra!
    Ja jag tycker det låter helt fantastiskt bra. Måste bara försöka lista ut vilken sort som inte fanns på kulturfestivalen så att man vet när man kan känna sig helt trygg och när man måste vara på sin vakt.
  • gamlapappan

Jag förstår inte riktigt din fråga. 

Undrar du vilka som begått de sexbrott som inte begåtts?

Troligen är det ingen som begått de sexbrott som inte begåtts. Polisen verkar ju också vara inblandad, så några av de brott som inte begåtts har kanske polisen begått eller så har inte polisen heller begått dessa sexbrott som inte begåtts?

• snuset

På en video/ några bilder som högerextrema "Nyheter idag" lagt upp från Stockholmsfestivalen "we are sthlm" så framkommer det tydligt att alla där är män från svenska villakvarter. 99% av dom hade blåa ögon och blont hår!

• Dr Nail
    glutten skrev 2016-09-28 09:47:57 följande:

Vilka är skyldiga? Män.

Vilka är skyldiga? Däggdjur.

:D
  • Anonym (Fundersam)
    gamlapappan skrev 2016-09-28 10:28:40 följande:

Jag förstår inte riktigt din fråga. 

Undrar du vilka som begått de sexbrott som inte begåtts?

Troligen är det ingen som begått de sexbrott som inte begåtts. Polisen verkar ju också vara inblandad, så några av de brott som inte begåtts har kanske polisen begått eller så har inte polisen heller begått dessa sexbrott som inte begåtts?

Visst är det spännande! Inga såna brott anmäldes på kulturfestivalen och där fanns alla de vanliga grupper som vanligen anklagas för sexbrott. Män, flyktingar, ja människor kort och gott. Det visar antingen på att det är fullkomligt tryggt att gå på festival i Göteborg, eller att det är nåt annat som begår vidrigheter. Vad skulle detta "nåt annat" kunna vara? Tasso Stafilidis verkar veta men jag vill också veta! Hur ska jag annars kunna undvika det!
  • Anonym (Fundersam)
    snuset skrev 2016-09-28 10:35:05 följande:

På en video/ några bilder som högerextrema "Nyheter idag" lagt upp från Stockholmsfestivalen "we are sthlm" så framkommer det tydligt att alla där är män från svenska villakvarter. 99% av dom hade blåa ögon och blont hår!

Aha! Det kanske är nåt fel på villorna? Väggarna läcker ut nåt slags gift som blivit märkbart först i nutid. Typ bly i väggfärgen. Asbest. Blåbetong. Om det är äldre villor alltså?
Svar på tråden Vem begår sexualbrott