• Anonym (tess)

jag vill inte mer, tror jag.!?

Jag mår dåligt, jag är lycklig när jag inte är med min pojkvän. Jag tror jag vill lämna han men jag vågar och kan inte, han har ställt upp med så mkt åt mig och de känns som att jag sviker honom.? Men när jag är med honom kan han byta humör från glad till sur och han trycker ner mig.

Hans humör är de värsta jag varit med om, har så ont i magen och jag vill bara gråta. Han drar upp de jag gjort innan vem jag legat med osv han tyckt de är äckligt att jag legat med andra, han tror jag ska va otrogen när han jobbar för de va hans ex, han blir misstänksam när jag inte svarar i mobilen direkt när jag ringer och skickar sms om att jag ligger med min hemliga älskare. Har pratat och sagt att de funkar inte om han ska tänka så. Säga att jag kommer va otrogen osv. Jag är sjukskriven pga depression och försöker jobba med mig själv men de går bara neråt med att ha honom i mitt liv, men jag kan inte lämna honom. Vi har varit ihop i 6 månader och av dom månaderna har de varit så här nästan hela tiden. Kanske 2 veckor varje månad där okej mellan oss. Han köpte en hund åt mig förra månaden och därför känner jag att jag kan inte lämna honom för han köpte henne åt mig. Hade han inte köpt henne hade jag nog lämnat honom. Han klagar på när jag äter att jag smaskar men de gör han med. och när jag påpeka de så blev han sur och arg på mig och så att du har väll glad i käften sen du sugit så stora kukar innan. Han kan prata i mobilen med sina jobbar kompisar och trycka luren mot mig och när jag försöker trycka bort luren från mitt ansikte säger han tyst att han i telefonen har säker en stor kuk du kan få smaska på.

Jag orkar inte mer mår dåligt men vågar inte lämna honom han blir arg och för 3 månader sen lämna jag honom och då höra han med att han ska göra mitt liv till ett helvetet han ska ringa sov och säga att jag är en dålig mamma och även dålig djurägare. Jag hatar honom. Mitt barn och mina djur är de jag älskar mest. Tar dom före honom. Är rädd för honom om jag skulle lämna han. Vad kommer .han göra. mIn familj vet om allt de här och säger låt han anmäla då för vi vet att du gör allt för ditt barn och djur och även min mamma börjar se ett dåligt mönster i honom. Min pappa säger ATT han inte kan ta min hund från mig för hon är skriven i mitt namn men samtidigt så är de han som betalat henne men säger att de är en gåva till mig och de är min hund och inte hans för han hatar djur säger han ibland.

Hur fan ska man göra vänta och se om de blir bättre ?? Han är aldrig otrevlig mot mitt barn utan de är personligen mot mig när mitt barn sover han börjar bråka . Men jag vet innerst inne att jag borde lämna honom för han har så t kontrollbehov och han mer eller mindre psykiskt misshandlar mig. Sen börjar han bli så rasistisk och jag hatar de. Verkligen hatar de.... där så mkt mer jag kan skriva om hur han behandlar mig men jag orkar inte . Måste väll finnas någon här som värt i samma situation som mig hur gjorde ni? snälla hjälp mig!!!!

Mvh tess

• Svar på tråden jag vill inte mer, tror jag.!?
  • Anonym (stick)

Väljer du att stanna så får du skylla dig själv...... 

• Anonym (Dra)

Lämna när han inte är hemma och ta dig till ett safe place.

• Anonym (tess)
    Anonym (stick) skrev 2016-09-28 12:08:49 följande:

Väljer du att stanna så får du skylla dig själv...... 

Jag vill inte stanna vet bara inte hur jag ska komma ifrån honom. Han kan bli så arg och aggressiv, vet att hans ex har haft kontaktförbud mot honom. Han säger ju att om jag lämnar honom ska han göra mitt liv till ett helvete. Hur fan ska man göra..?!!
  • Anonym (tess)
    Anonym (Dra) skrev 2016-09-28 12:40:41 följande:

Lämna när han inte är hemma och ta dig till ett safe place.

De är min lägenhet. Allt han har här parfymer och lite elektronik och kläder här. Han har inget eget ställe
  • Anonym (stick)
    Anonym (tess) skrev 2016-09-28 12:44:23 följande:
    De är min lägenhet. Allt han har här parfymer och lite elektronik och kläder här. Han har inget eget ställe
    Ring kvinnojouren så kan dom hjälpa dig hur du ska gå tillväga.
  • Birgitta02

TS. Är han skriven på din adress?

• Anonym (Lämna fortare än kvickt)

1. Det kommer INTE bli bättre, han är ett regelrätt svin utan respekt för dig
    2. Det var väldigt dumt och naivt att skaffa hund, men om du kan och vill ta hand om den på rätt sätt så behåll den, annars får du se till att den kommer till ett bra hem. INTE KILLENS HEM.

Och framförallt:
    3. Dumpa aset fortare än kvickt. Du har inga skyldigheter mot honom. Packa hans grejer och säg att han kan hämta dem utanför din dörr. Släpp aldrig in honom i ditt liv igen.

Svar på tråden jag vill inte mer, tror jag.!?