Varför är det så få män på Familjeliv?
Varför är det så få män på Familjeliv? År 2016 borde ju en sajt om familj inte kännas som 1955 :/
Varför är det så få män på Familjeliv? År 2016 borde ju en sajt om familj inte kännas som 1955 :/
Är det? Fler kvinnor visst, men få män tycker jag inte.
Kanske finns användarstatistik nånstans?
Hur ser fördelningen ut?!
Finns massor av män i sex&psalmernastrådarna.
Finns massor av män i sex&psalmernastrådarna.
Det är för lite faktarelaterade trådar på familjeliv.
Det är för lite faktarelaterade trådar på familjeliv.
Där har vi svaret.
Hos oss skapar du relation med 1 miljon mammor"
"Detta gör oss till Sveriges största mötesplats för kvinnor."
"Modern Women Media Sweden AB"
Är inte med på vad du menar? Är det innehållet eller diskussionstekniken? ... eller något annat?
Ser att det finns en Pappagrupp... :/ Skall man tolka det som att resten av sidan vänder sig till mammor?
Här är statistik.
Finns att läsa under annonseringsinformation på Familjeliv så att annonsörer ska kunna veta vilka som ser annonserna.
Så ja det är lite män här. Hur ska vi göra med jämställdheten för att locka fler män?
Här är statistik.
Finns att läsa under annonseringsinformation på Familjeliv så att annonsörer ska kunna veta vilka som ser annonserna.
Så ja det är lite män här. Hur ska vi göra med jämställdheten för att locka fler män?
Här är statistik.
Jag ser gärna fler män på familjeliv, som verkligen engagerar sig i familjefrågor, barnfrågor, skolfrågor mm. Och jag ser gärna fler kvinnor som engagerar sig i vetenskapliga frågor.
Go ahead, be my guest.
Viktigt att engagera sig. Det är sant :)
när man skrivet något sexuellt (och om någon får för sig att man genom att ha skrivit detta, söker kontakt), då flockas männen, så nånstans på forumet finns de.
när man skrivet något sexuellt (och om någon får för sig att man genom att ha skrivit detta, söker kontakt), då flockas männen, så nånstans på forumet finns de.