Några som vill följas åt ?
Hej ! Vi fick klartecken från rmc i Malmö igår att påbörja med sprutorna ikväll. Skulle vara roligt och få kontakt med andra som är i samma situation.
Mvh Maria
Hej ! Vi fick klartecken från rmc i Malmö igår att påbörja med sprutorna ikväll. Skulle vara roligt och få kontakt med andra som är i samma situation.
Mvh Maria
Tack så mycket . Vi har gjort en utredning innan och det visa sig vara min make som hade lite mindre än hälften av spermier. Efter det så skicka de en remiss till rmc och då fick vi vänta 3 månader på kallelse och då fick vi tid både till läkare och ssk samma dag och efter varandra. Resten stämmer som du säger man ska ringa in sin första mens dag och den fick jag kvällen efter mötet i Malmö. Nervös är jag inte ännu kommer väl sen vid uttag och insättning av ägg . Men den undersökningen vi gjorde i måndags är absolut inget att vara nervös för .
Ja första barnet. Ja klart man kan va nervös för vad de ska komma fram till men det visste vi redan när vi kom till läkaren på rmc. Ja det får du nog göra vänta på en tid till sjuksköterskan. Ja man blir bra på att vänta och det är det värsta jag vet att gå och vänta haha :)
Ja första barnet. Ja klart man kan va nervös för vad de ska komma fram till men det visste vi redan när vi kom till läkaren på rmc. Ja det får du nog göra vänta på en tid till sjuksköterskan. Ja man blir bra på att vänta och det är det värsta jag vet att gå och vänta haha :)
Inga fler som är i liknande situation. Precis startat på RMC Malmö eller hoppas på att få starta snart?!
Ja det går hur bra som helst . Hur går det för er ? Vi har gjort ett ultraljud idag på äggblåsorna
Ok så bra!!
Vi har tid på fredag till läkare, ska bli skönt att äntligen få komma dit!!
Ja det förstår jag när ska ni vara där ?
Imorgon ska vi på vårt första möte. Är jätte nervös och vet inte vad dom kommer att göra första gången .. :/
Har ni inte gjort någon utredning innan ? Förstår att du är nervös . Vilken tid ska ni vara där
Har ni inte gjort någon utredning innan ? Förstår att du är nervös . Vilken tid ska ni vara där
Vi har också precis varit på vårt förta möte! Hur gick det för er LängtarEfterBarn. Vad händer nu?
Vad bra då sågs vi nog i väntrummet har varit här sen halv åtta och tagit ultraljud precis på äggblåsorna och nu får vi vänta tills blodproverna kommer tillbaka
Vi har också precis varit på vårt förta möte! Hur gick det för er LängtarEfterBarn. Vad händer nu?
Oki men skönt att veta det iallafall. Jo då det går framåt tar sprutat och gjort 2 ul har så mycket äggblåsor så de vill ta ett extra ul på måndag
Oki men skönt att veta det iallafall. Jo då det går framåt tar sprutat och gjort 2 ul har så mycket äggblåsor så de vill ta ett extra ul på måndag
Ja det är det fast inte för många. För då kan de plocka fler ägg