• TomAnd

Har du sexfantasier om partnern

Tänder mycket på att fantisera om sex där min fru är med.
    Det kan vara att vi har gruppsex, fler män på henne, går på swingerklubb, partner byte m.m.

Tänder också på tanken att min fru nä rjag är bortrest har sex med andra män, hur hon klär sig sexigt under med hela kitet på som busite, stay ups och har sex.
    I min fantasi så kommer jag hem för tidigt och hör ljud från sovrummet, tittar in och ser min fru ligga på rygg med sina vackra nylonklädda ben i luften med en svart man som tar henne ordentligt......

Fler som ha rliknande fantasier om sin partner?

Lite svårt att prata med vännerna om :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sexfantasier om partnern
  • Anonym (Hallon)

Ja jag drömmer ibland om min man, fast aldrig med andra, bara om saker vi gjort eller skulle kunna göra.

• MrFlex

Jag har mängder med fantasier och drömmar där min fru är huvudpersonen. Jag är väldigt attraherad av henne och har ingen annan kvinna som tänder mig som hon gör. Vi har dock annorlunda sex i fantasierna för där kan jag ju forma och kontrollera hennes kinks och beteende.

Någon enstaka gång kan jag använda ett speciellt minne med något ex men bara vid onani.

• Pussan
    Celines Essence skrev 2016-10-02 11:11:39 följande:

Inte direkt fantiserar, på det sättet. Visst, ibland när han berättar att han har runkat kan jag efteråt tänka på det och bli kåt, och jag kan tänka tillbaka på något skönt vi gjort, fast mest handlar det om att jag planerar för kommande sex. Tex vad vi ska göra, vad jag ska sätta på mig för kläder osv...

Om jag väl börjar onanera fantiserar jag inte, och har aldrig gjort. Jag bara njuter av mig själv då.

Det är ju intressant att vi är så olika. När jag onanerar flödar fantasin verkligen, jag kan se alla möjliga och omöjliga bilder ...
  • TomAnd

Att se frun med andra är tändande...säkert stannar det i fantasin.
    Fler liaksinnade?

• Anonym (Man)
    TomAnd skrev 2016-12-14 12:36:20 följande:

Att se frun med andra är tändande...säkert stannar det i fantasin.

Fler liaksinnade?

Absolut! :)
  • Anonym (EvasMan)

Har mycket härliga fantasier även om sexlivet ör altuvtbo skönt :) 

• Anonym (Helena)

Varit gift i 15 år och min man har blivit en vaniljgubbe (bara 40 år så gubbe är väl att ta i). 

Jag fantiserar ofta om sexet vi hade innan barnen kom till världen. Samt att vi skulle utforska annat tillsammans. Har tagit upp det med honom flera gånger men tröttnat då det inte blir någon märkbar skillnad. 

Det jag främst längtar efter är att han oväntat ska ta tag i mig, låta mig känna hur redo han är, vända mig om, dra upp min kjol, ner mina trosor och bara sätta på mig. Djuriskt och med extremt ha-begär. Jag hade inte ens behövt komma, men behöver få känna att han vill ha mig sexuellt. Det har inte hänt på över 10 år och fan så jag saknar det. 

Tyvärr leder hans brist på sex och lust, samt uteblivet gehör för mina önskemål att jag nu för tiden ofta fantiserar om andra män istället. Jag skäms för det men det kan inte hjälpas. 

Som nu tex har vi en byggfirma här hemma och jag jobbar hemma. En av snickarna har gett mig otaliga blickar och ger mig ofta komplimanger. Honom har jag fantiserat massor om, men skulle aldrig ta det längre än så. Tror jag inte ...

• Anonym (Kan inte fabtisera)

Min hjärna verkar ha fastnat på en man som är gift med min bästis :( tänker på honom oavsett med mig själv eller när jag haft pojkvän. Har försökt fantisera om gruppsex, kändisar osv osv. men det funkar inte :(

• Anonym (Förfnattaren)

Jag fantiserar gärna om min fru i olika erotiska situationer. mest att vi har en extra man i sängen som gör det skönt med henne medan hon suger mig. Jag slickar henne och även honom.

Jag har viskat sådana fantasier i hennes öra. och hon verkar tända på det eller på att jag blir så tänd. Jag frågade om hon gillade det, och hon sa "bara det inte blir för mycket".

• Anonym (Maken)

Ibland om jag inte får det att gå brukar jag fantisera om när hon hade sex med sin förra pojkvän.

• Anonym (EvasMan)
    Anonym (Förfnattaren) skrev 2025-05-15 14:34:29 följande:

Jag fantiserar gärna om min fru i olika erotiska situationer. mest att vi har en extra man i sängen som gör det skönt med henne medan hon suger mig. Jag slickar henne och även honom.

Jag har viskat sådana fantasier i hennes öra. och hon verkar tända på det eller på att jag blir så tänd. Jag frågade om hon gillade det, och hon sa "bara det inte blir för mycket".

Låter ju som frun vill IRL

Nåt du skulle vilja?

Fantasi är en sak men IRL ?..
  • Anonym (Man)
    Anonym (Maken) skrev 2025-05-15 14:47:28 följande:

Ibland om jag inte får det att gå brukar jag fantisera om när hon hade sex med sin förra pojkvän.

När jag gör samma kommer jag på en gång! 😬
  • Anonym (Maken)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-15 19:23:05 följande:
    När jag gör samma kommer jag på en gång! 😬
    Skönt att jag inte är ensam om denna "metod" :) 
  • Anonym (Hennes njutning)
    Jag har liknande tankar om min fru, som jag varit tillsammans med i 30 år Jag fantiserar om att hon skaffar en älskare som hon träffar regelbundet. När vi har sex fokuserar jag på henne och vill att hon ska njuta så mycket som möjligt. Jag älskar att se henne få orgasm, håller ofta tillbaka min utlösning för att orka länge, och ligger gärna och kelar med henne efteråt. Tanken på att hon hittar någon som tar henne passionerat och intensivt tänder mig
    Jag tycker att det vore fint om hon kom hem, kryper ner hos mig för att mysa efter en träff, och jag hittar spår efter honom på henne. Vi har pratat och fantiserat mycket om det. Hon säger att hon behöver känslor för en man för att ha sex, och jag tycker det är fint ? det skulle vara underbart om hon fick uppleva pirret av att vara nykär.
  • Anonym (Förfnattaren)
    Anonym (EvasMan) skrev 2025-05-15 16:31:16 följande:
    Låter ju som frun vill IRL

Nåt du skulle vilja?

Fantasi är en sak men IRL ?..
    Tror inte att hon skulle vilja, men säker är jag inte. 

Och själv vet jag inte hur jag skulle reagera. Det kan skada mer än man tror i förväg, efter vad man kan läsa i inlägg på FL.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hennes njutning) skrev 2025-05-16 08:26:34 följande:
    Jag har liknande tankar om min fru, som jag varit tillsammans med i 30 år Jag fantiserar om att hon skaffar en älskare som hon träffar regelbundet. När vi har sex fokuserar jag på henne och vill att hon ska njuta så mycket som möjligt. Jag älskar att se henne få orgasm, håller ofta tillbaka min utlösning för att orka länge, och ligger gärna och kelar med henne efteråt. Tanken på att hon hittar någon som tar henne passionerat och intensivt tänder mig
    Jag tycker att det vore fint om hon kom hem, kryper ner hos mig för att mysa efter en träff, och jag hittar spår efter honom på henne. Vi har pratat och fantiserat mycket om det. Hon säger att hon behöver känslor för en man för att ha sex, och jag tycker det är fint ? det skulle vara underbart om hon fick uppleva pirret av att vara nykär.

Precis, hennes njutning är det jag går igång på också. Oavsett om det är jag eller någon annan som orsakar den. Det kan räcka med att se henne tillfredsställa sig själv faktiskt och tack och lov har hon inga problem med det när jag ligger bredvid. I början tyckte hon det var lite konstigt men nu kan hon ta fram hennes satisfyer och köra till orgasm. 

Det jag ville kommentera dock och där vi är lite olika är att din fru säger att hon måste ha känslor för att ha sex och det tycker jag känns på gränsen. Abs att hon måste tycka han är attraktiv men att hon skulle få pirr i kroppen som nykära är för mycket för mig. Kul att det funkar för dig. 👍

Håller med, det hade varit häftigt om hon kom hem och var alldeles kladdig när hon drar sv trosorna. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Har du sexfantasier om partnern