Anonym (Hennes njutning) skrev 2025-05-16 08:26:34 följande:
Jag har liknande tankar om min fru, som jag varit tillsammans med i 30 år Jag fantiserar om att hon skaffar en älskare som hon träffar regelbundet. När vi har sex fokuserar jag på henne och vill att hon ska njuta så mycket som möjligt. Jag älskar att se henne få orgasm, håller ofta tillbaka min utlösning för att orka länge, och ligger gärna och kelar med henne efteråt. Tanken på att hon hittar någon som tar henne passionerat och intensivt tänder mig
Jag tycker att det vore fint om hon kom hem, kryper ner hos mig för att mysa efter en träff, och jag hittar spår efter honom på henne. Vi har pratat och fantiserat mycket om det. Hon säger att hon behöver känslor för en man för att ha sex, och jag tycker det är fint ? det skulle vara underbart om hon fick uppleva pirret av att vara nykär.
Precis, hennes njutning är det jag går igång på också. Oavsett om det är jag eller någon annan som orsakar den. Det kan räcka med att se henne tillfredsställa sig själv faktiskt och tack och lov har hon inga problem med det när jag ligger bredvid. I början tyckte hon det var lite konstigt men nu kan hon ta fram hennes satisfyer och köra till orgasm.
Det jag ville kommentera dock och där vi är lite olika är att din fru säger att hon måste ha känslor för att ha sex och det tycker jag känns på gränsen. Abs att hon måste tycka han är attraktiv men att hon skulle få pirr i kroppen som nykära är för mycket för mig. Kul att det funkar för dig. 👍
Håller med, det hade varit häftigt om hon kom hem och var alldeles kladdig när hon drar sv trosorna.