Någon som levt med, haft förhållande med en SEXMISSBRUKARE??
Hej !!
Någon som träffat en kille(tjej) som känts som den perfekta partnern men sedan visat sig vara sexmissbrukare?
Hur upptäckte ni det?
Erkände han?
Gick han i terapi?Ville han bli hjälpt?
Hur va ert förhållande och hur tog du dig ur det?
Hur kom du över det och gick vidare?
Har själv levt med en kille i över 3 1/2 år som va jättetrevlig och helt underbar när vi träffades. Smart, social, snäll, omtyckt av alla, utåtriktad och trevlig.
Vi träffades på en dejtingsida,den första och enda jag varit inne på .
Allt jag varit igenom med honom orkar ni inte läsa här, för det är mycket som hände i vårt förhållande.Mycket konstiga,sjuka saker, från hans sida. Jag va honom trogen hela tiden. Jag ställde aldrig några krav, försökte förstå och hjälpa, men han ville inte bli hjälpt o förändra, han kunde inte, hållit på i för många år och bara blivit mer och mer och värre och värre.
Han levde i förnekelse hela tiden, ljög, hade hemligheter, satt ute på flera sex/ knull/ dejtingsidor , pratade snusk med andra, dejtade ,körde runt i flera län och hade sex med andra.....allt han fick tag i, hade flera mobilnummer som jag inte visste om och mailadresser där han hade alla sexkontakter, porrsurfade och ringde heta linjen. Allt detta kom jag på efter hand. Allt jag tog upp och frågade, blev han arg över och sa att jag inbillade mig och va dum i huvudet.
Kom på honom vid 4 tillfällen( såg i datan på hans historik att han varit ute på dessa sidor, såg genom mobilen till datan vart han varit o kört, gjorde ny profil där vi träffades och såg honom där-fick bekräftat att det va han med, såg bild i hans mobil att han tagit kort på sitt kön när han visade något, ) och hade bevis mot honom...ändån nekade han en hel helg eller nekade o slog sönder något, för att han blev påkommen. Jag tänkte att han behövde mer tid än "normala "killar.
kom på honom 3 ggr till och droppen va när jag hittade ett papper från en G - TEST på hans toalett .........någon hade varit där o tagit testet och då måste det varit någon han träffat ett bra tag sidan om. jag konfronterade honom men han ljög om det som vanlig. Jag kände mig ledsen, kränkt och likgiltig i några månader. Sa att jag inte kunde ha sex med honom för jag hade ont i magen och inte va bra.
Jag skrev sedan ett brev om allt vi gått igenom och mina känslor och allt jag fått utstå och även att jag visste att han fortfarande va ute på dessa sidor. Förnekelse...igen. Han sa bara att han inte va det o skrattade, sa att jag va dum i huvudet och brydde sig inte. Vi har inte hörts efter detta. Jag har sett att han sitter ute på en sida hela dagarna,när han jobbar o sena kvällar.....Han kan inte sluta....ett begär...ett tvång...måste få bekräftelse.....(sex fick han i massor hela tiden av mig,tills de sista månaderna)
Han hade inga känslor för mig, brydde sig inte att jag gjorde slut.
Det är jag som mått dåligt, inte han !!
Hoppas ingen behöver gå igenom alt det som jag gjort, detta är inte en bråkdel av allt som hänt och som jag fått utstå.
Märker ni sådant här så dra er ur fort som F.....
Jag kommer vara mycket mer observant framöver, ställa krav och se till att ingen får mig att må dåligt igen.