Sängliggandes pga illamånde/lågt blodtryck
Är i vecka 13, och har sedan vecka 6 varit sängliggandes. Jag mår konstant illa, och det ända som hjälper är att äta, sockerfritt! Men jag har noll matlust, så det är inte mycket jag får i mig på dagarna. Jag har för över ett år sedan gjort en gbp, vilket gör att jag inte heller riktigt kan kräkas, utan jag sitter och spyr luft, slem och saliv. Har en son på snart 3 år, och han har jag fått skicka till mina föräldrar dagtid då jag inte kan ta hand om honom. När sambon inte jobbar är sonen hemma med oss. Jag känner mig så fruktansvärt värdelös! Jag orkar inte ta hand om det barn jag redan har.
Jag är någon enormt uttråkad och vill göra såååå mycket. Jag vill ställa mig upp och orka städa. Men står jag upp måste jag lägga mig efter två minuter igen pga lågt blodtryck. Ensam större delen av dagarna, och har slut på saker att göra i sängen. Det roligaste i mitt liv just nu är att uppdatera mitt nyhetsflöde på facebook.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har tröttnat, och börjar bli riktigt deprimerad.
Finns det någon mer som är i liknande sits som mig?