Jag blödde ingenting alls mina två första insättningar. De blev inte ens plus på stickan. Mina andra två insättningar blödde jag. Första gången blev det ett tidigt missfall, andra gången blev det min fina dotter <3
Det var inte mycket som skilde blödningarna åt. Jag hade lite mer ont när jag väntade dottern än när jag hade missfall. Det blödde lite varje dag under missfallet, fast jag blödde större mängd åt gången när jag var gravid. Det var mer färskt blod när jag var gravid medan det var mycket brunt när jag fick missfall.
Blödningarna slutade i princip direkt när jag slutade med Lutinus, så för mig kan det ha varit förklaringen till att jag blödde.
Jag tror absolut att Trombyl kan göra saken värre. Blöder du t.ex. från slemhinnan eller livmodertappen innebär ju det blodförtunnande att det tar längre tid innan blödningen upphör, alltså kommer det mer blod än för någon som inte tar blodförtunnande.
Jag vet hur tufft det är att bara vänta och vänta, men förhoppningsvis kommer det gå bra. Ta en timme i taget och försök stå ut. Förhoppningsvis går det toppen för dig. Jag håller tummarna, lycka till!!