• Anonym (Madde)

Ovanliga doftfetischer

Tänk på olika lukter och dofter som kan göra er kåta. De kan va hur dumt som helst. Alla behöver inte bli sexuellt attraherade av parfym vin cigarr eller är axe deo eller sommaräng eller svett eller choklad.

Jag ska bekänna mina dofter som jag blir kåt om jag känner doften av och tro mig de är inte några glamourösa dofter.

Jag blir alltid lite sugen när jag känner doft av stall och jordbruk. Inte de att jag springer in och låter en tjur sätta på mig. Utan jag blir nåt och vill ha sex med min kille på platsen och känna doften samtidigt.

Gillar även doft av urin. Men då ska det vara antingen mitt urin eller min pojkväns eller några väninnor eller min pojkväns kompisar som pinkat och glömt spola. Hemma spolat min pojkvän ibland inte alltid direkt bara för att retas så ja ska känna.

Gillar även doft av min pojkväns kuk efter han jobbat en dag och ej är helt nytvättad. Blir åxå kåt på min egen fittdoft ibland .

Tänder åxå på doft av 2 taktsbensin med 2 taktsolja. Och på Rallybilsavgaser.

Då hänvisas jag till förr när jag och en kompis var på motortävlingar och titta på killar som körde.

Doft av nyslaget hö är hett åxå.

Doft av skinnjackor och läderbyxor får mig att pirra åxå.

Dofter som gör mig avtänd är cigarettrök. Svettlukt. Spritlukt.kräftor och surströmming. Gubbparfymer och tantparfymer.

En kille för mig ska lukta axe Afrika under armarna .

En kille ska dofta sportschampo och sportdeo och inget glamouröst och VD aktivt.

Synpunkter. J

• Svar på tråden Ovanliga doftfetischer
  • Anonym (F)

Asså lyssna på det här tjejer: En struken bomulls t-shirt som doftar sköljmedel och solbrända armar som doftar d-vitamin efter en lång dag i solen. Sen den där
    lilla doften killar har precis vid halsen bakom örat vid nacken typ. Daaaaaamn! Doften av smutsiga skitiga oljiga verktyg och typ sågspån! Typ doften av träslöjdsalen i högstadiet. Och sista saken som doftar sexigt är ju en GT med granskott.

• Polyrytm
    Anonym (Mia) skrev 2023-05-12 18:22:52 följande:
    Haha ja det är det verkligen, älskar att gasa lite extra när nån går bakom :P 
    Haha.😉

Nu blev jag sugen på att köra.
  • Anonym (Mia)
    Polyrytm skrev 2023-05-13 08:30:57 följande:
    Haha.😉

Nu blev jag sugen på att köra.
    Gör det,  vi ska ut på skogsägarna snart. Syrran kommer innan 10. 
    Gissa hur vi värmer crossarna haha  :P 
  • Polyrytm
    Anonym (Mia) skrev 2023-05-13 09:20:00 följande:
    Gör det,  vi ska ut på skogsägarna snart. Syrran kommer innan 10. 
    Gissa hur vi värmer crossarna haha  :P 
    Vad härligt!. Haha jag kan nog gissa....;D

Vad kör ni för hojar? Låt mig gissa. Yamaha YZ125?
  • Anonym (Mia)
    Polyrytm skrev 2023-05-13 12:44:23 följande:
    Vad härligt!. Haha jag kan nog gissa....;D

Vad kör ni för hojar? Låt mig gissa. Yamaha YZ125?
    Mm haha tror du gissar rätt :P
    Nej, KTM jag en 125 och tror hennes är en 450 minns inte men Jag gillar inte hennes lika mycket. 
  • Anonym (Mia)

Ingen mer som gillar det? 

• Anonym (Hum)
    Anonym (Mia) skrev 2023-07-27 13:09:49 följande:

Ingen mer som gillar det? 

Jo 2-takt luktar fint
    Ja kör 450 4takt de luktar inte lika gött alls :)
  • Pixie99

Haha, all slags lösningsmedel, typ bensen, toluen och xylen luktar för mig helt oemotståndligt. Vindrutespolarvätska, bensin, diesel, aceton, gummi. Och all slags lack.

Det började efter att jag åkte på Covid för ett par år sedan. Jag tappade luktsinnet för ett par månader och när det kom tillbaka var dessa dofter nästan erotiska. Vissa herrparfymer också, t ex Zadig & Voltaire: känner jag den på en man på gatan blir jag euforisk och vill nästan följa efter bara för att känna mer.

• Anonym (Hm)

Alltså, det finns ju väldigt många otroligt goda dofter men det är nog bara doften av kropp/kön som jag blir direkt kåt av.... fast i och för sig, doften av en brasa kan vara lite kittlande. Antar att det får en att hamna i "mys-mode".

Jag kan gå igång lite på egen doft när jag har ägglossning. Både den allmänna doften och vad jag eventuellt känner från könet. Jättesvårt att förklara men det är som att jag instinktivt kan lukta mig till att jag är fertil och att det sänder signaler om att ha sex.

• masen84

Har själv en slags doftfetisch. Det är att jag har en fetisch för en kvinnas andedräkts lukt ;)
    Kan bli mycket upphetsad av att en kvinna blåser på mig så jag får lukta på hennes andedräkt. Det kan göra mig smällkåt faktiskt ;)

• Anonym (Nyfiken)
    Pixie99 skrev 2023-07-28 00:13:34 följande:

Haha, all slags lösningsmedel, typ bensen, toluen och xylen luktar för mig helt oemotståndligt. Vindrutespolarvätska, bensin, diesel, aceton, gummi. Och all slags lack.

Det började efter att jag åkte på Covid för ett par år sedan. Jag tappade luktsinnet för ett par månader och när det kom tillbaka var dessa dofter nästan erotiska. Vissa herrparfymer också, t ex Zadig & Voltaire: känner jag den på en man på gatan blir jag euforisk och vill nästan följa efter bara för att känna mer.

Att känna som du gör avseende lättflyktiga lösningsmedel är nog ganska vanligt. ?
    Att du känner samma sak avseende gummi och lack gör mig däremot nyfiken. Är det lukten av lösningsmedken i industriellt framställt gummi och lukten av lösningsmedel i klackfärger du går igång på? 

Eller är det gummimaterialet i sig, och materialet lack som kläder ibland tillverkas i?
    Det ena behöver i och för sig inte utesluta det andra. 

De som bär latexkläder nämner ju doften som en viktig faktor tillsammans med känslan av materialet som mycket tight omsluter kroppen.

Har du varit på motortävling/ racing och/ eller cruising där det förekommit burnouts, dvs brända däck. Jag vet att det förekommer att vara vissa personer reagerar sinnligt starkt av det. Och jo, en del blir ju illamående av lukten också, och särskilt nyttigt är det nog inte heller i stora mängder. 

I vissa herrparfym förekommer just lukten av gummi om jag minns rätt.
  • Pixie99
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-29 18:25:31 följande:
    Att känna som du gör avseende lättflyktiga lösningsmedel är nog ganska vanligt. ?
    Att du känner samma sak avseende gummi och lack gör mig däremot nyfiken. Är det lukten av lösningsmedken i industriellt framställt gummi och lukten av lösningsmedel i klackfärger du går igång på? 

Eller är det gummimaterialet i sig, och materialet lack som kläder ibland tillverkas i?
    Det ena behöver i och för sig inte utesluta det andra. 

De som bär latexkläder nämner ju doften som en viktig faktor tillsammans med känslan av materialet som mycket tight omsluter kroppen.

Har du varit på motortävling/ racing och/ eller cruising där det förekommit burnouts, dvs brända däck. Jag vet att det förekommer att vara vissa personer reagerar sinnligt starkt av det. Och jo, en del blir ju illamående av lukten också, och särskilt nyttigt är det nog inte heller i stora mängder. 

I vissa herrparfym förekommer just lukten av gummi om jag minns rätt.
    Jag har i och för sig några små, glansiga lackkjolar för särskilda tillfällen, men de doftar inget särskilt. Vad gäller gummi, så är det inte BDSM-aktiga saker jag menar, utan snarare den osexiga doften man känner när man går in till Jula till avdelningen där de har däck till skottkärror.

Men du kan nog ha rätt, de herrparfymerna som jag reagerar rent fysiskt på är ofta lite industriella i framtoningen. Mörka dofter som bränd metall, blandat med rågummi, trä och koppar, och ovanpå det en lättsam, syrlig ton av gurka eller grönt te. En man som är iförd dessa parfymer, wow, jag blir alldeles knäsvag direkt.
  • Anonym (Nyfiken)
    Pixie99 skrev 2023-07-29 19:06:55 följande:
    Jag har i och för sig några små, glansiga lackkjolar för särskilda tillfällen, men de doftar inget särskilt. Vad gäller gummi, så är det inte BDSM-aktiga saker jag menar, utan snarare den osexiga doften man känner när man går in till Jula till avdelningen där de har däck till skottkärror.

Men du kan nog ha rätt, de herrparfymerna som jag reagerar rent fysiskt på är ofta lite industriella i framtoningen. Mörka dofter som bränd metall, blandat med rågummi, trä och koppar, och ovanpå det en lättsam, syrlig ton av gurka eller grönt te. En man som är iförd dessa parfymer, wow, jag blir alldeles knäsvag direkt.
    Ved du vad några av de herrparfymer du beskriver heter? 
  • Pixie99
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-29 21:43:39 följande:
    Ved du vad några av de herrparfymer du beskriver heter? 
    Zadig & Voltaire är min absoluta favorit. Hur sexig som helst. När jag känner det på en man, får jag en ögonblicks impuls att liksom slicka lite lätt på honom.
  • Anonym (Mia)

Ok, länge sedan jag skrev i tråden...knasigt haha

Svar på tråden Ovanliga doftfetischer