Ovanliga doftfetischer
Tänk på olika lukter och dofter som kan göra er kåta. De kan va hur dumt som helst. Alla behöver inte bli sexuellt attraherade av parfym vin cigarr eller är axe deo eller sommaräng eller svett eller choklad.
Jag ska bekänna mina dofter som jag blir kåt om jag känner doften av och tro mig de är inte några glamourösa dofter.
Jag blir alltid lite sugen när jag känner doft av stall och jordbruk. Inte de att jag springer in och låter en tjur sätta på mig. Utan jag blir nåt och vill ha sex med min kille på platsen och känna doften samtidigt.
Gillar även doft av urin. Men då ska det vara antingen mitt urin eller min pojkväns eller några väninnor eller min pojkväns kompisar som pinkat och glömt spola. Hemma spolat min pojkvän ibland inte alltid direkt bara för att retas så ja ska känna.
Gillar även doft av min pojkväns kuk efter han jobbat en dag och ej är helt nytvättad. Blir åxå kåt på min egen fittdoft ibland .
Tänder åxå på doft av 2 taktsbensin med 2 taktsolja. Och på Rallybilsavgaser.
Då hänvisas jag till förr när jag och en kompis var på motortävlingar och titta på killar som körde.
Doft av nyslaget hö är hett åxå.
Doft av skinnjackor och läderbyxor får mig att pirra åxå.
Dofter som gör mig avtänd är cigarettrök. Svettlukt. Spritlukt.kräftor och surströmming. Gubbparfymer och tantparfymer.
En kille för mig ska lukta axe Afrika under armarna .
En kille ska dofta sportschampo och sportdeo och inget glamouröst och VD aktivt.
Synpunkter. J