• Aniiee

Omöjligt att starta nya trådar i rätt kategorier

Eftersom det inte längre går att gå till rätt kategori och starta en tråd där direkt, utan man numera måste gå till  "Skapa en ny tråd" är det helt OMÖJLIGT att starta trådar i vissa kategorier. 

Vajjert, FL. Jag får starta min högtidstråd i KR under allmån debatt istället. JAg tar NOLL ansvar för att det blir fel. =)

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
  • Svar på tråden Omöjligt att starta nya trådar i rätt kategorier
  • Aikido

Äsch se det positiva i att de faktiskt GÖR någonting med sajten för första gången på evigheter. Lite barnsjukdomar i samband med det är väl inget konstigt. Blir ju billigare att låta användarna hitta felen också.

• Aniiee
    Aikido skrev 2016-10-09 14:01:03 följande:

Äsch se det positiva i att de faktiskt GÖR någonting med sajten för första gången på evigheter. Lite barnsjukdomar i samband med det är väl inget konstigt. Blir ju billigare att låta användarna hitta felen också.

Of course! =P
  • kodarn
    Aniiee skrev 2016-10-09 13:56:18 följande:

Eftersom det inte längre går att gå till rätt kategori och starta en tråd där direkt, utan man numera måste gå till  "Skapa en ny tråd" är det helt OMÖJLIGT att starta trådar i vissa kategorier. 

Vajjert, FL. Jag får starta min högtidstråd i KR under allmån debatt istället. JAg tar NOLL ansvar för att det blir fel. =)

Hejhej,

Högtider ska ligga under Nöje när man väljer kategori, ser ut att funka här.

Du kan också gå in under kategorin i menyn och sedan klicka på knappen här uppe (Skapa en ny tråd) så ska de vara förvalt den kategorin man var inne på.

Tycker ni det behövs en stor "Skapa ny tråd"-knapp under trådlistan kanske där formuläret låg förut?
    // Jens, utvecklingschef
  • Aniiee
    kodarn skrev 2016-10-10 16:51:40 följande:
    Hejhej,

Högtider ska ligga under Nöje när man väljer kategori, ser ut att funka här.

Du kan också gå in under kategorin i menyn och sedan klicka på knappen här uppe (Skapa en ny tråd) så ska de vara förvalt den kategorin man var inne på.

Tycker ni det behövs en stor "Skapa ny tråd"-knapp under trådlistan kanske där formuläret låg förut?
    Jag lyckades inte klicka på någa av kategorierna igår på "skapa tråd", men idag verkar det funka. Min dator spökade kanske.

En större knapp över/under trådlistan skulle vara bra skulle absolut vara bra. Gärna till vänster under kategorirubriken, så den syns direkt.
Svar på tråden Omöjligt att starta nya trådar i rätt kategorier