• Anonym (Gudrun)

Oralsex-love it, att ge...nån annan? Samt lite oro...

Första förhållande för mig med en kvinna. Underbart kan jag säga kort. Har aldrig tidigare gillat oralsex men nu....NUU....helt körd på det, vill gärna ge det dagligen åt henne (hon vill dock tyvärr alltför sällan ha sex, fakta som består pga mycket jobb o karriär). Nån annan som ääälskar det? Smakar o känns sååå fantastiskt. Lite sorgset dock att hon är lite rädd för att vi blir upptäckta, det att man är lesbisk går inte hem i hennes släkt o hemland. Därav lessen ibland då hon kan säga "ohh vad vi har det bra, trivs så med dig jämt fast jag inte borde få det" ex. El att "jag borde hitta nån annan" ????för att i nästa stund bedyra hur kär jag är henne o planera allt vi ska göra. Varför gör hon såå? Nån som upplevt liknande?

• Svar på tråden Oralsex-love it, att ge...nån annan? Samt lite oro...
  • Anonym (Gudrun)

Lugnt här

• fae

Jadu. Vad ska man säga? Sjätte tråden i ordningen nu? Funderat på att skaffa en blogg, med mycket bilder för att locka allmänheten, en närbild på en cappuccino och detta inlägg, kanske en bifogad passande låtlänk skulle göra susen? Eller........ Prata med tjejen, hon är uppenbart förvirrad och gör dig förvirrad? Skaffa någon mer att ligga med, skaffa en hobby, köp en guldhamster? Nu har jag inga fler förslag, återkommer.

• Anonym (Gudrun)

Hamster lät ju super????????????????????...du e för bra. De e väl bara så vi människir e funtade att vi vill bolla erfarenheter kring saker vi funderar på dagligen med likasinnade...

Svar på tråden Oralsex-love it, att ge...nån annan? Samt lite oro...