• SaandraR

svaga plus- innebär det missfall ?

Hej!
    I fredags plussade jag svagt på morgonen med billiga stickor från Tradera (one step) på kvällen blev det lite starkare streck.
    Lördag morgon var det svagare igen.
    Söndag morgon var det svagt, eftermiddag starkare och kvällen svagare igen. Fick gravid 1-2 på clearblue digital .
    Idag kl elva (hade varit på toa fyra timmar innan) så var Stickan svagt igen..
    Tror jag hade bim igår!

När jag blev gravid med min son så hade jag rätt starkt plus på bim dagen.

Antar att det inte verkar så lovande ? :/

• Svar på tråden svaga plus- innebär det missfall ?
  • Fia 28

Eller så hade du senare ägglossning än du tror och testar lite för tidigt för att få fullt starka pluss.

• SaandraR
    Fia 28 skrev 2016-10-10 14:08:59 följande:

Eller så hade du senare ägglossning än du tror och testar lite för tidigt för att få fullt starka pluss.

det tror jag tyvärr inte för jag tog ägglossnings test så jag vet ju ungefär när jag hade äl.
  • SaandraR

Såhär svagt blev det efter att ha hållt mig från 13 på dagen till 20.30 på kvällen :/

• Mlmnl

Mina erfarenheter säger tyvärr att när testen inte stegrat nåt på 4-5 dagar så har det visat sig vara missfall. Men, alla är vi olika.

• Mlmnl

Iofs så var det svagt också. Plussade bim-1, svagt. Sen en vecka efter bim var det fortfarande lika svagt, men synligt. Mf några dagar senare.

Svar på tråden svaga plus- innebär det missfall ?