• Anonym (Orolig)

Hcg blodprov 179 v5

Någon som kan hjälpa mig lite med denna dilemman, var inne igår pga brun/röd blödning på kk. Där togs gravtest som visade negativt trots positivt test hemma och flera stycken, har haft i 4 dagar som blod som övergår i brunt men på vul kunde han inte se något som helst som tyder på graviditet, dock är det tidigt v6 (5+0) så inte så konstigt, det enda han såg var slemhinna som var på 6 mm. Dock togs ett blodprov för hcg och idag ringer han och säger att den visar på att det antigen funnits eller finns en graviditet men den var dock låg så som 179 vilket är v4-5 enligt honom. Imorgon ska jag ta ett nytt blodprov som antigen ska visa på en ökning eller sänkning och då betyder det isåfall missfall om den går ner. Jag har dock inte ont och den blödninge är väldigt sparsam. Någon som kan ge mig lite hum om ni varit.med om samma eller är det kört?

• Svar på tråden Hcg blodprov 179 v5
  • Anonym (Hm)

Låter dessvärre som ett mf. Det var likadant för mig. Först flera positiva test som sen blev negativa. Mitt mf gjorde inte ont, och blödde någon vecka.

Hoppas på att det går vägen för din del ändå!

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Hm) skrev 2016-10-11 20:14:06 följande:

Låter dessvärre som ett mf. Det var likadant för mig. Först flera positiva test som sen blev negativa. Mitt mf gjorde inte ont, och blödde någon vecka.

Hoppas på att det går vägen för din del ändå!

Min senaste hemma test idag var positiv så jag vet inte vad jag ska tro
  • Anonym (P)
    Anonym (Orolig) skrev 2016-10-11 20:55:28 följande:
    Min senaste hemma test idag var positiv så jag vet inte vad jag ska tro
    De visar inte sällan plus i en månad efter MF. Men, sök på ivf hcg... Det finns många listor för hcg-prover för folk som gjort ivf i USA och kollar hcg kontinuerligt. Osäker på hur det kan översättas, men ex 12dp5dt betyder 12 dagar efter en transfer av ett 5 dagar moget embryo vilket kunde motsvara 17 dagar efter befruktning.... Min poäng är att nivåerna kan diffa ganska mycket. Kolla på dem. Lycka till!
Svar på tråden Hcg blodprov 179 v5