• Klaraanna

Bf April 2017 Stockholm

Hej,

Jag är gravid i v 18 och har BF 3 april. Skulle vara roligt att hitta andra som får barn samtidigt i Stockholm. Har inga vänner som är i samma fas som jag så vore kul att ha någon som förstår att diskutera graviditeten och föräldraskapet med!

• Svar på tråden Bf April 2017 Stockholm
  • Sophiejos

Jag har BF 25 april och är oxå först ut i kompis gänget, diskuterar gärna!

• Eloons

Hej! Jag hoppar gärna in här, jag är gravid i vecka 17 med första barnet och bor lite utanför Stockholm :)

• Eloons

Jag mår bra, vet inte om foglossningen börjar spöka eller vad det är men annars är det bara lite halsbränna till och från! v17 (16+4) idag, hur mår du?

• IdaLindberg

Hej! Vad roligt med en sån här tråd! Jag bor också i stockholm (farsta). Är gravid i vecka 15 och bf är 19 april.

• Lottni

Hej,

Jag hoppar gärna in här. Jag bor i Stockholm (Bromma) och är först ut av mina kompisar med att skaffa barn. Är 28 år och i vecka 17. Är beräknad till 9 april. :)

• Klaraanna

Jag har oxå börjat få en härlig foglossning :) men på något sätt är det häftigt att känna att kroppen förändras och hur den skapar något.

Jag bor i Årstadal och är 30 år. Kul med fler Stockholmsgravida.

Hur mår ni andra? 

• Sophiejos

Jag är i v15 nu och magen börjar synas lite tycker jag men störst skillnad är på brösten å rumpan! Haha

Ja jobbar som sjuksköterska å har precis blivit sjukskriven från att jobba nätter då min kropp inte orkade med det. Förrutom det så mår ja jätte bra!

Jag bor inne i stan å är 26 år gammal.

• Malinfgr

Hej! Jag är 25 år och bor i södra Stockholm, är beräknad till 27e april. :) Vet ni någon FB-grupp för bf april i Stockholm? Eller någon/några som vill starta en? :)

• caassandra123

Äntligen hittar jag också en tråd! :)

Har bf 22 april och är inne i v 21 nu. 24år gammal, sambo, 1årig son och Väntar tvillingar :)

• Klaraanna

Hej alla Aprilmammor :) nu börjar det så smått närma sig :)
    Jag har precis gått in i sista trimestern och man känner verkligen av tyngden nu. 
    Hur mår ni andra?

• emi0404

BF 18 April, en pojke :) Första barnet och bor i Hagsätra! Vore kul me kontakt med fler aprilmammor i stockholm'

• IdaLindberg
    emi0404 skrev 2017-03-08 16:37:11 följande:

BF 18 April, en pojke :) Första barnet och bor i Hagsätra! Vore kul me kontakt med fler aprilmammor i stockholm'

Då bor vi nära varandra:) jag bor i Fagersjö! Fjärde barnet för mig och bf 21 april.
Svar på tråden Bf April 2017 Stockholm