• 17oxå

Spöksymtom?

Hej...

Snart blir jag galen! Har försökt bli gravid sedan förra sommaren. Har en son på 5 år och han blev till på första försöket.

Skulle ha min mens den 8/10, den kom då oxå men bara en dag sedan var det bara lite blodiga flytningar i 2 dagar. Mensen brukar vara regelbunden, hålla på i 5 dagar och blöda mkt de 2-3 första dagarna.

Har haft molvärk i livmodern samt hugg i äggstockarna dagligen i några veckor, började redan innan mensen. Konstig smak i munnen, vagt illamående dagligen. Tycker att underlivet luktar starkt, kissar ofta. Senaste dagarna har värken från livmodern/äggstockarna strålat ut mot ljumskarna. Synliga blodådror på brösten samt att bröstvårtorna har börja ömma idag. Samt att jag har börjat få avsmak för mat och vin. Känner igen de flesta symtomen från förra graviditeten. Saken är bara den att grav-testen visar minus..... Har testat flera ggr, senast idag. Fattar ingenting, skulle jag vara gravid så ska jag isf vara i v 5 el 6 och då borde ju testerna visa plus vid det här laget men varför mår jag som jag gör då....?

• Svar på tråden Spöksymtom?
  • Anonym (Hm)

Kanske är du skengravid :/ ring till sjukvårdsupplysningen eller din vårdcentral så de kan kolla upp vad det beror på, alltså om du är gravid eller om det är något annat som spökar för dig

Svar på tråden Spöksymtom?