Themis skrev 2016-10-25 18:47:22 följande:
Bitterheten läser du in helt själv, jag ställde en enkel fråga.
Mmm precis som att du satt och läste in att jag gömde mig bakom en burka.
Då borde vi stå ett lika nu då, på att "läsa in något" som inte fanns?

Den handlade för övrigt just om att tänka längre än näsan räcker men det känns som om den biten missade dig helt.
Precis som du missade biten helt att man kan använda sig av olika strategier, fast man skrev det i klartext, att man kan använda sig av olika strategier för att jobba med dessa män som tänker med det lilla huvudet mellan benen.
Jag tycker givetvis man ska göra båda två och jag tänker inte sluta vara kvinna för att vissa är idioter.
Nej lika lite som jag tänker sluta att vara kvinna själv, fast jag använder mig av ett manligt nick eller könsneutralt
Jag upphör knappast att vara kvinna bara för att jag väljer ett könsneutralt nick eller ett manligt nick. Tänk jag trodde i min enfald att det krävs mer än ett nick på exempelvis WF för att vara kvinna. Men jag kan ju ha fel.
Som sagt man använder olika strategier för att bli av med dessa män som tänker med det lilla huvudet som sitter mellan benen.
Det betyder inte att man slutar att vara kvinna bara för att man använder sig av ett mans nick på exempelvis wf för den saken skull. Det krävs mer än så hos mig för att jag skall sluta att vara en kvinnas än ett litet nick på WF som är antingen könsneutralt eller mans nick.