Reser på sön. vad göra om gravtestet är neg?
Kan ni snälla hjälpa mig med detta:
Min mens är oregelbunden. I juli och i augusti startade mensen 25e men i sep startade mensen 27e. Den 8 oktober råkade jag och min sambo ha oskyddat sex så att säga..
Den 12 okt ser jag på toapappret att det kommer ett ljusrosa vatten från underlivet.. sedan känner jag en svagt pirrande känsla i äggstockarna/livmodern som växer till en molande värk som finns i tjejmagen fram till den 20 okt, därefter börjar det kännas lite mer som mensvärk, varje dag (nu 25 oktober).
Jag har aldrig varit gravid förut. Jag tog ett clear blue test idag som visade negativt. Min mens borde komma någon gång mellan idag och senast sön!
MEN vi ska resa utomlands redan nu på Söndag!
Min plan är att ta ett sista test på lördagmorgonen om mensen inte kommer nu. Frågan är: Vad gör jag om det är negativt då!? ..ska jag ändå skippa champagnen på flyget och drinkarna i poolbaren om mensen inte har kommit och testet är neg? Vad tycker ni? Har någon känt detta men inte varit gravid??
Det var snarare planerat att hända På resan, inte innan!!! Uttryck gärna era funderingar och förslag, så blir jag oerhört tacksam!