• Elisabeth24

Ni som fått nidblödning

Hej,

Jag önskar erfarenhet av er som fått nidblödning och sedan visat sig vara gravida, alternativt erfarenhet från er som är i samma sits som mig själv.

Jag undrar när i cykeln har nidblödningen uppståt? Har du fått mensvärk/molande värk i samband med nidblödningen? Har det endast varit blod eller även bruna flytningar? Hur länge har blödningen hållt i sig och när plussade du tillslut? Nyfiken då jag sitter här och funderar om det är en nidblödning jag kan ha fått här o nu.

kram o trevlig kväll.

• Svar på tråden Ni som fått nidblödning
  • Hundraseraren

Ca 1 v innan beräknad mens blödde jag lite rött blod i tre dagar. En vecka senare hade jag hunnit få så många symptom att det inte var ngn tvekan vad som var på gång. Testet tog jag först ännu en dryg vecka senare, men då visste jag egentligen redan. Min kropp är besvärande hormonkänslig...

• Sunny1995

Fick lite blod på papperet när jag kissade ca en vecka innan beräknad mens, trodde bara jag fått nåt sår just då men det visade sig vara en nidblödning då jag plussade 2 veckor senare :)

• Sunny1995
    Sunny1995 skrev 2016-10-27 20:39:13 följande:

Fick lite blod på papperet när jag kissade ca en vecka innan beräknad mens, trodde bara jag fått nåt sår just då men det visade sig vara en nidblödning då jag plussade 2 veckor senare :)

Hade för övrigt ingen värk eller något, därav jag trodde att det bara var ett sår :)
  • milli79

Tror inte att jag hade ont. Var en blodblandad flytning bara en gång. Haft med samtliga 3 barnen. Inte mycket blod. Vid en av graviditeterna kom lite blod när jag hade sex då började jag misstänka något. Var nog någon vecka innan BIM.

• Elisabeth24

Tack snälla för flera svar :) Jag misstänker mer att det är mensen som är på gång, för vad jag förstått är inte nidblödning särskilt vanligt. Jag har haft molvärk sedan en vecka tillbaka och igår fick jag mindre bruna flytningar, idag har dem funnits där varannan gång när jag gått o kissat o torkat mig, då ihop med pyttelite blod. Jag har bim på tisdag men tror att den redan nu kickat igång. Idag har dock molvärken avtagit nästan helt. kroppen är intressant och spännande...

Svar på tråden Ni som fått nidblödning