• Tinytjorven

Symptom innan plus

Jag har haft symptom i ungefär två veckor nu började med ljus rosa flytningar i en dag sen har jag haft ont i svanken och mensvärks liknande, har en konstig stickande känsla i brösten till och från samt att jag spydde igår testade mig imorse men visade ingenting. Kan det va så att jag testa för tidigt eller kan man ens ha så mycket symptom innan?

• Svar på tråden Symptom innan plus
  • Pimpinellan

Nej,man kan inte ha symptom 2 veckor före BIM. Embryot måste fästa och hcg vara tillräckligt högt för att ö.h.t kunna ge symptom så ända från äl är inte möjligt. Bara om du har noll koll på äl och det faktiskt gått längre än 2 veckor sen dess.

• Tinytjorven
    Pimpinellan skrev 2016-10-31 12:59:48 följande:

Nej,man kan inte ha symptom 2 veckor före BIM. Embryot måste fästa och hcg vara tillräckligt högt för att ö.h.t kunna ge symptom så ända från äl är inte möjligt. Bara om du har noll koll på äl och det faktiskt gått längre än 2 veckor sen dess.

Jsg har jätte oregelbunden mens så jag vet inte när jag har ägglossning överhuvudtaget
  • Pimpinellan

Då kan det ju vara möjligt, men med så mycket symptom om de nu är äkta borde du ändå fått plus. Du får testa igen helt enkelt.

Svar på tråden Symptom innan plus