• Lillkolan

Andra barnet med BF Juni/Juli 2017

Idag plussade jag! Äntligen ska vi bli föräldrar igen till en liten goding. Är det någon mer med BF i Juni/Juli?
    Ni som har barn sedan innan har ni känt några tidiga tecken?
    Jag har bara känt att mina bröst gör skit ont vilket de aldrig gör annars, har bara gjort en gång och då var jag gravid med vårt första barn. Sen är jag trött men det kan också vara förkylningen ;)

Nån som vill haka på mig?

• Svar på tråden Andra barnet med BF Juni/Juli 2017
  • jessi84

Grattis till er alla.

Jag och sambon väntar en till liten bebis som beräknas komma runt 18/6. Har en son som är 19 månader.

Hade inga jättesymptom när jag vänta honom. Känner av lite illamående ibland, trötthet och matt i kroppen till och från.

Svårt att förstå att man väntar en liten till :)

Var bor ni alla? Jag bor i Örebro.

• Haiduchi
    jessi84 skrev 2016-11-03 22:34:29 följande:

Grattis till er alla.

Jag och sambon väntar en till liten bebis som beräknas komma runt 18/6. Har en son som är 19 månader.

Hade inga jättesymptom när jag vänta honom. Känner av lite illamående ibland, trötthet och matt i kroppen till och från.

Svårt att förstå att man väntar en liten till :)

Var bor ni alla? Jag bor i Örebro.

Hej!

Grattis vad kul för er !

Tycker om när man känner lite symptom så man vet man är gravid, lär ju dröja innan det syns känns i magen. :P

Vi bor i Kristianstad.
  • Newbie84

Gravid med andra har en son född 2013 och han vill också ha ett syskon bf början av juli. Vi har väntat för att jag mådde så dåligt den graviditeten och spydde fram till förlossning och var mer eller mindre sängliggandes i 35 veckor hemma och på sjukhus, nu börjar det igen i samma vecka...hoppas att det blir bättre. Vet inte hur jag ska orka ta hand om mitt barn bara. Sist kunde min sambo inte göra mat hemma för jag mådde så dåligt av matlukt, han åt ute eller på jobbet...

Hur mår ni andra?

• ranten

Hej hoppar gärna in här. Grattis till alla som plussat! Har bf 1/7 och går in i vecka 7 imorgon. Har en treåring här hemma. Har börjat bli trött, sugen på mat, ont i brösten och växtvärk. Visste nästan direkt efter äl att jag nog var gravid fick mensvärk och stickningar typ 4 dagar efter äl som höll i sig. Detta är min tredje graviditet på raken. Fick missfall i vecka 7 slutet av augusti och ett ma i vecka 11 början på juni. Hoppas verkligen att det går vägen nu. Jag tar pergotime så är lycklig över att bara kunna bli gravid.

• Madelia

Hej! Jag vill gärna vara med! Plussade i söndags och har bf i juni:) Känner inte mycket annat än trötthet och lite ont i brösten. Hade i princip inga graviditetssymptom förra grav heller. Har en dotter som strax blir 20 månader.

• Lillkolan
    Madelia skrev 2016-11-04 21:41:19 följande:

Hej! Jag vill gärna vara med! Plussade i söndags och har bf i juni:) Känner inte mycket annat än trötthet och lite ont i brösten. Hade i princip inga graviditetssymptom förra grav heller. Har en dotter som strax blir 20 månader.

Grattis och välkommen!
    Jag har inte varit så aktiv här under helgen pga illamående hela dan igår och idag ont i ryggen och magen så kallad växtvärk.
    Men framförallt har jag blivit mer förkyld så vi får se hur jag mår imorgon
  • amham

Hej på er! Jag plussade idag och tror jag är i vecka 6 (5+3) med bf 6 juni. Jag har ont i fogarna och har växtvärk. Vår första son är 2 i december. Då jag inte kände av foglossning alls med honom så är det lite överraskande att jag känner av det så mycket och tidigt denna gången.

Grattis till alla er anda som plussat!

• karro 2014

Hej=)

Karro heter jag o bor i Gbg.

Väntar med mitt andra barn, bf 12 Juni. Dottern vi har sen innan är nu 14 månader, skall bli så roligt med ett litet syskon. Denna graviditeten känner jag av lite mer än första.. Men de är bara o härda ut, de kommer ju ut något fint till slut<3

• Mammatillenliten

Hej!! Jag vill hänga med här! har bf 27/7. Är mitt andra barn men min fjärde graviditet. Var gravid i våras men då upptäcktes ett fel på RUL, har kämpat i några månader och nu är vi gravida igen. Vågar knappt hoppas :/ svårt att inte oroa sig tycker jag.

Finns det någon FB grupp för oss?

• dahlia92

Heej. Går också gärna med här. :) Min son blev ett år nu i oktober och jag plussade strax efter det så bf för lillebror/lillasyster är 16/6. Har väl inga direkta symtom mer än att jag är trött och kan må lite illa på morgonen när jag inte ätit. Får vänta med att se bönan till Rulet 20/1 :)

Svar på tråden Andra barnet med BF Juni/Juli 2017